Diskuse k článku
Po hádce s českým manažerem Američan ostře zkritizoval hotel v Thajsku. Za pomluvu skončil ve vězení
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
D. Píšťala 1.10.2020 13:35Měli by tomu nafoukanýmu a sprostýmu amerikánovi dát nejvyšší sazbu! Nosit so do restaurace vlastní chlast tak by mohl v jídelně žrát vlastní jídlo a nadávat na kuchaře že je prase a nic neumí! Vůbec jsou amerikáni profláknutý po celým světě jaký jsou neuvěřitelný paka! |
![]() |
D. Molnár 1.10.2020 13:26Zrovna v Sea View se nám líbilo.Ano, ceny v restauraci jsou tam vyšší, ale kdo nechce, může jet do vesnice. Dokonce tam jezdí free shuttle- jedete spolu s prádlem:-). Nebo můžete vodou asi 400m ...Večer při odlivu je to po možné i po souši. Snídaně jsou tam naprosto luxusní(do horní budovy jedete lanovkou) a bazény i pláž super.V roce 2016 byla noc se snídaní pro dva 1800 Kč, známí tam byli pak ještě jednou a bylo to dražší.. |
![]() |
L. Wolf 1.10.2020 12:05Copak se někdo rozhoduje na základě jedné recenze? Pokud má hotel ostatní recenze kladné, tak ho to nijak nepoškodí. Existují lidé, kteří jsou nespokojeni vždy a všude a zhusta to dávají najevo. Takové je ale lépe ignorovat a ne se s něma hádat nebo je posílat do vězení. |
![]() |
R. Gramblička 30.9.2020 6:30Objektivní názor??? něco takového existuje? Thajský zákon proti pomluvě mi přijde jen těžko akceptovatelný, na druhou stranu, v dnešní anonymizované digitální době vám reputaci tímhle způsobem může zničit kdokoliv, velice rychle a bez pádného důvodu. Aniž by za to nesl zodpovědnost. |
![]() |
V. Oslej 30.9.2020 1:46Tohle je velmi těžké. Souhlasím že prostá kriminalizace je špatně. Špatně je ale i platforma, kde může jedna strana silně poškodit druhou a ta nemá prostor se bránit. |
![]() |
M. Turecek 30.9.2020 0:00Koukam, ze se nam lockdowni zacinaji mnozit i mezi pisalkama. |
![]() |
J. Stejskal 29.9.2020 22:40Ale různé platformy dovolují odpovědi. |
![]() |
B. Rameš 29.9.2020 22:06Tak si asi měl tu flašku líp schovat, že jo. |
![]() |
T. Novotný 29.9.2020 20:13Před přečtením celého článku jsem si myslel, že mám jasno kdo je tady zase na vině v rámci "pověstného" thajského zákona o pomluvě. Nemohl jsem se mýlit více, dle mě jde o klasickou pomluvu nemající nic společného s původním incidentem. |
![]() |
M. Veleba 29.9.2020 19:07Já majiteli taky rozumím, ale ta platforma je o subjektivních hodnocenich. Kriminalizovat to je velmi nešťastné řešení. To je prostě nesmysl. |
![]() |
P. Beňo 29.9.2020 18:57A jak zákazník odliší recenzi od pomsty amerického santusáka, co se šel ožrat do hotelu svým ginem ? Trochu to snižuje recenzní hodnotu....a právě tím škodí. Já majiteli hotelu rozumím...;-) |
![]() |
A. Slámečka 29.9.2020 18:25Boj s hlupákem (zde "nečekaně" s nafoukaným americkým turistou) prohrajete vždy. Jeho zbraně vám do ruky nepřísluší brát. Jediné řešení je se boji vůbec vyhnout. Manažer měl povolat policii hned, s tím otrapou se vůbec nebavit a bylo by vymalováno... |
![]() |
M. Bartak 29.9.2020 18:10A proc by mel? To je jako recenze na CSFD. Nekomu se nekde libi, nekomu ne. Rozhodnuti je na zakaznikovi... |
![]() |
P. Beňo 29.9.2020 17:39Kdyby Trip Advisor umožnil hotelu na dané platformě vysvětlující reakci, nemusel tenhle všezahrnující ideologický blábol pana Vojtěcha Svěráka vzniknout...;-)) |