Diskuse k článku: Střelec v Utrechtu zabil tři cestující. Policie podezřelého Turka zadržela

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 150
  • Poslední: 19.3. 2019 14:13
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
G. Rasputin 18.3.2019 13:27

Tolik pro Vojtíška.

O. Uživatel 18.3.2019 13:15

Uživatel požádal o vymazání
G. Rasputin 18.3.2019 13:18

Za co? Za to, že nějaký blb střilí v tramvaji?

S. Trolljegeren 18.3.2019 13:19

Výkřik bez znalostí souvislostí.

F. František 18.3.2019 14:31

Zákonitě se přesunuly ty zločiny z arabských státu do EU!

P. Grigar 18.3.2019 13:13

.. a jako naschvál žádné kamerové záznamy z tramvaje!

S. Trolljegeren 18.3.2019 13:19

Nebojte se pane Grigare, jistě záznamy budou.

Hromadná doprava v NL je z 90% kamerami pokrytá.

K. Vojtíšek 18.3.2019 13:06

Komu teď bude vyhrožovat Hamáček? Těm, kdo s tím souhlasí, nebo těm, kteří to odsuzují? Na čí straně vlastně stojí naši stateční politici?

G. Rasputin 18.3.2019 13:13

Hamáček někomu vyhrožoval ?

K. Vojtíšek 18.3.2019 13:20

Po útoku na mešity na Novém Zélandu, vyhrožoval všem, kteří si dovolí vyslovit jiný názor než ten oficiální. Byla to jeho rychlá reakce, kterou později média zjemnila.

P. Haraším 18.3.2019 13:27

tak dejte prosím zdroj

S. Trolljegeren 18.3.2019 13:29

1) Lžete

2) Oslavy zabíjení lidí nejsou 'názorem' jiným než oficiálním, ale prachsprostým hnusem. Ale ano, lze vás podle toho odhadnout co jste za "člověka".

R. Neveselý 18.3.2019 13:36

A muslimové mohou oslavovat, když se jim povede zabít nevinné?

S. Trolljegeren 18.3.2019 13:42

Nepřijde vám ta vaše otázka až dětinsky hloupá?

G. Rasputin 18.3.2019 13:47

Takže jste s nimi na jedné lodi.

M. Pomichalek 18.3.2019 15:45

U nas mohou muslimove slavit kdyz se jim podari zabit nevinne?

P. Holeček 18.3.2019 13:03

Asi už nastal čas se semknout...

D. Mateju 18.3.2019 12:59

V letech 1990 a 1991 jsem hned vedle Utrechtu (konkretne v Zeistu) pracoval. Jak Zeist, tak Utrech byla krasna bezpecna mesta plna prijemnych lidi a s mizivym poctem cernosskych imigrantu. To, co se (nejen) z Utrechtu od te doby stalo, je katastrofa, a to zejmena diky imigraci zminenych etnik. Sledovat ten upadek (nejen) holandskych mest je velmi smutny, a doufam, ze CR se tomu ubrani. Idealne tak, ze z toho multikulturniho, hospodarskeho a politickeho pekla s nazvem EU vystoupi.

J. Svoboda 18.3.2019 15:14

Kdo vi,kde jste byl. Nizozemesko bylo multikulturni zemi uz v casech, kdy jste povinne louskal azbuku a shanel sunku v obchode. Cesko bylo do casu Okamurovy spodiny taky bezpecnou zemi, kde uchylni vybuzeni invalide neplanovali vykolejeni vlaku apod. Takze tak,vy vystupe z EU!

D. Mateju 18.3.2019 15:18

Ano, bylo rozhodne multikutlurnejsi, nez byla tehdy CSR. Nicmene plati vse, co jsem napsal vyse. Ale kdyz mate potrebu si u diskuse o pruseru multikulturalismu v Nizozemi naprosto nesmyzlne kopnout do Okamury, a udela vam to navic dobre, tak vzhuru do toho :-)

J. Nový 18.3.2019 12:56

Počkejme a neházejme to hned na Ahmeda!

P. Novak 18.3.2019 12:56

Pojdme uzavirat sazky kdo tam strilel:

A) Muslim, ktery byl zradikalizovanej Facebookem

B) Nemuslim, ktery byl zradikalizovanej Islamizaci

C) Nejaky uplne jiny duvod

J. Jurax 18.3.2019 18:02

Chybí Vám tam D) pravicový extrémista, to se dnes hodně nosí ...

P. Novak 18.3.2019 20:56

To je ten za B) . Jen jsem to nerekl onou populistickou pokryteckou mluvou nasich soucasnych vladnich garnitur, ktere tim vlastne podporuji ISLAMIZACI, protoze populisticky prekrucuji fakta, misto aby situaci nazyvali pravymi slovy a resili ji.

O. Ondřej 18.3.2019 12:15

No to se děje každý den, na to jsme si zvykli. Bylo by ale šokující, kdyby to provedl pravicový extremista.

J. Jurax 18.3.2019 12:21

Ano. Na to si máme zvyknout.

A ještě víc by překvapilo, kdyby přitom střelec pokřikoval Alláh akbar ...

O. Ondřej 18.3.2019 12:34

Ne, pokud tohle střelec pokřikoval, tak je to téměř rutinní záležitost. Ovšem nedejbože to být pravicový extremista!!!, to by opět důrazně odsuzovali politici z celého světa.

P. Novak 18.3.2019 13:03

Kdyz vrazdi muslim, tak politici zduraznuji, ze byl zradikalizovany facebookem a ze si za to muzeme sami, protoze kritizujeme islam.

Kdyz vrazdi nemuslim ze zoufalosti, ze politici, armada, policie, soudy nebrani svet pred nezakonnou islamizaci, tak politici zduraznuji, ze to byl nejakej nacistickej extremista.

P. Novak 18.3.2019 12:13

Pockejme si na vice info...

K. Jež 18.3.2019 12:01

Myslete trošku.

Střelba v tramvaji. V Utrechtu měl muž začít pálit na cestující, zasahuje protiteroristická jednotka

To je jako: Ty ku.v ty p.č, ty je..at můj muž.