Úterý 13. dubna 2021svátek má Aleš 5 °C déšť se sněhem Předplatné LN

Diskuse k článku

Vesele jsme pochodovali přes hlavy voličů

Nikdo nemohl nabídnout nic rozumnějšího, tudíž na tom projektu musíme pracovat, řekl ministr zahraničí Karel Schwarzenberg o „Lisabonu“. Summit EU včera rozhodl o pokračování ratifikace tohoto dokumentu. Rozhovor vznikl ještě před začátkem summitu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Petr 4.2.2009 7:19

Re: Vydelek: desitky tisic temer bez prace, opravdu to funguje.

Bacha na ně, jsou to podvodníci!!!! Žádné peníze jim neposílejte. Proděláte.

Bohužel vlastní zkušenost.

Daniel Solis 22.12.2008 5:53

Re: Skvělý plán Roberta Schumana? Nebo Bilderbergů?!

Ano, zapomněl jsem jmenovat Pavla Teličku, to je pátý člen Trilaterální komise. K tomu tyto lidi nepotřebuji znát osobně. Stačí vidět, za čím stojí a o co usilují. O napojení členů Evropské komise na Bilderbergy podávaly různí MEP svého času interpelace. Je to např. v OJ z 21.7.1999 (C 207/143), nebo OJ z 7.11.2003 (C 268 E/192). Také doporučuji článek "Euro-federalists financed by US spy chiefs By Ambrose Evans-Pritchard" z 19 Jun 2001 The Daily Telegraph. Nebo článek v "Corporate Europe Observer, č 7" nadepsaný "ERT Moves to Next Phase in Europe's 'Double Revolution". Tak jako vstupy k tématu MEP Caroline Lucas. Hlupák je kdo se dívá ale nevidí.

Tamango,MoSaDo,spol.PC 26.6.2008 13:49

Re: Re: Re: Re: ....prodat zemi i lid je nebezpecne i pro odvazne.....

Kdo poznal,povi!!Kdo se domniva pouze,je mi jej lito,ze tak blizko jen dosel.

Pan Schwarzenberg je mi leta znam.Povezte,jake,ze on ma vzdelani??Podle me jen to"knizeci" a nyni na vyslunni politicke neschopnosti a zapomeni na svuj rod.Vsak jiz se ozyvaji z mnoha zemi slechticke rody.Nejen za to Kosovo.Vite jakou ma historii Srbsko-Kosovo a Montenegro??Co je na tom s historickym pohledem na pany ze Schwarzenbergu?Asi nevite nic.Nejsem zaprdeny dedek,ale necham Vas pri tom.Jen za par let na to prijdete.Knize??

Jaky knize??Tento stav jiz od r.1918 neni v platnosti.Pouze dejiny,pane jen dejiny.Knize neni vecny student,nikdy na to nemel.

Tom 24.6.2008 23:41

Když mluví pan kníže...

Když mluví pan kníže, tak to má hlavu a patu (i když né se vším souhlasím), je v tom inteligence a nadhled, někdy i humor. Prostě všechno to, co jsem od našich politiků zatím nezažil (resp. Zeman humor měl , ale bez nadhledu a inteligence). Když jsem nedávno procházel Orlík, uvědomil jsem si, že to může být tím, že za panem Schwarzenbergem stojí mnoho generací čestných a inteligentních lidí jeho rodu a to pak může být takový bič na člověka, aby rodové jméno nepošpinil nějakou levotou. Nebo to již tito lidé mají dané geneticky. Rozhodně by to chtělo sehnat do politiky více podobných osobností. I když bychom je při své inteligenci a závistivosti stejně asi nezvolili :(

Anežka Šídová ze Žacléře 24.6.2008 18:58

Re: Seine Durchlaucht Fürst zu Schwarzenberg,

No to je bomba, tenhle názor:-D Mluvíte jako Jakeš nebo Husák:-)) No to je fakt běs, to snad musí být recese. A takovejhle pablib má hlasovací právo:-)

Anežka Šídová ze Žacléře 24.6.2008 18:56

Re: Vliv reklamy a PR

Ano, ano, ano.. za referendum v Irsku může naše vláda:-DDD

Anežka Šídová ze Žacléře 24.6.2008 18:54

Re: Re: Karel Schwarzenberg je prostě skvělý!

Jste v zásadě proti radaru a proto nemužete pana ministra brát:-)) A víte Vy vůbec, proč jste proti? Protože jsou proti Paroubek, Hašek, Rath, Filip a spol??? A nebo nám to tady vysvětlíte??

Rico 24.6.2008 15:50

Máme na vybranou jak v Jednotě za komoušů...

Gratulovat Kalenské, gratulovat Schwarzenbergovi.

České vnímání irských rozhodnutí je, a zůstane, snahou o konstituování posměšného úšklebku, ve výsledku a v důsledku tohoto českého kiškišposměšku nedojde však k ničemu jinému, než že zase někdo jednou mávne rukou a zívne. Komu se šklebíme a kvůli čemu si například mne ruce Klaus? V rozestavěném domku bydlí sedmadvacet partají, a to typu Člen představenstva banky a Lopata u pásu (po výdělečné a majetkové stránce). My si foukáme pomyslné bolístky, fačujeme si zápěstí (z dálky to nicméně vypadá jako signalizace až pod kůži zažraného mindráku), a tam někde nad Prahou, v nebi nad Petřínskou rozhlednou, kdos to dokonce hájí Národní naše zájmy (zřejmě obsahující především snahu o omezení levicového pití minerálky z petflašky). Dokonce se muchluje Radar za Lisabon, ale Poslední noc v Lisabonu napsal už dávno někdo jiný, a o WWIII za humny neví snad ani kámoš Ferdy Mravence. To o co jde? O nic. Francouzové a Holanďané si stupidně pofoukali vlastní hranolky, a Irové odfoukli zřejmě pěnu z nedovařeného guinnessu. Zajímavé je ovšem hlavně fakt, že Česko je nyní v zahraničí poprvé uváděno jako Země nejistá až vachrlatá. Podobně tomu už bylo jednou, a ostatní, co nevědí, ať se kouknou do dějepisů pro gymnázia. Domovní řád je domovní řád: že jsou dacani, kteří zametají vlastní bordel na chodbě pod rohožku? No a? V paneláku se konají schůze nájemníků, nikdo nájemníkům nebrání si to vyříkat s nájemníky. Pakliže Lisabon padne, dojde k selekci, a skutečně nechápu, odkud berou, bohužel, malé státy své vize o dalším pak bezproblematickém provozu. Ruský Míše utržen z řetězu je už notnou chvilku; v české reakci verzi na případné cirkrusácké reakce (Myša v aréně tancuje s lahví vodky na hlavě, stříká z mordy naftu, prdí přitom plyn) se nakonec můžeme odkazovat na lásku k Rusům, která je, zase bohužel, dokonce i historicky doložitelná. Třeba nám Ivani odpustí! Hrdinní čeští politikové, tak neratifikujte. Ať je zase co tlemit k pivu.

Vladimir 24.6.2008 15:13

Ejhle, jaká to demokracie !

Je to tristní, když se všude od Bruselu, Paříže, Londýna, Berlína, ... dozvídáme, jak je bezvadná demokracie v EU (či  tzv. v západním světě, v západních demokraciích ap) a hned nato se říká "KDYŽ TO NESCHVÁLÍTE ... TAK BUDETE MIMO HLAVNÍ PROUD, BUDETE VYVRHELI, BUDETE VINNI ...". To je opravdu bezvadný příklad DEMOKRACIE ! Je skoro jisté, že v Irsku (nebo předtím ve Francii, v Holandsku), takovéto vyhrůžky nepadaly. Možná tam mají pro strach uděláno ! Je zřejmé, že u nás politická garnitura jsou břídilové, na které si kde kdo dupne a vytře si s ním podlahu ... A pak si tam někde v koutku možná Topolánek vystrkuje tajně prostředníček.

Ba, ani komunisté nebyli často tak trapní jako tihle (lžou, kradou, šidí, korumpují a pak se bojí ...).

mirator 24.6.2008 13:34

Re: Shledá li Ústavní soud Lisabonskou

Ó nikoli, Ústavní soud bude vycházet z premise souladu a bude pouze hledat argumenty - obdobně, jak to učinil v případě eurozatykače, kde hledal pouze důvody a a priori vycházel ze souladu...

mirator 24.6.2008 13:31

Re: Re: Seine Durchlaucht Fürst zu Schwarzenberg,

To, že někdo nesouhlasí s radarem, neznaméná, že je rusofil, anebo podle Vašeho názoru snad ano?

mirator 24.6.2008 13:28

Re: Karel Schwarzenberg je prostě skvělý!

Má pravdu, ale v důsledku jeho radikálního názoru na umístění radaru jej celkově brát nemohu. Jsem zásadně proti radaru, bez ohledu na důvody, které mě k tomu vedou a je to můj názor. Proto dodávám, kéž by bylo více takových lidí, kteří ovšem nesouhlasí s radarem, anebo v situaci, kdy se o radaru neuvažuje.

čtenář 24.6.2008 11:28

Re: Vliv / K. H. Borovský r. 1851, "Píseň českého lidu"

K. H. Borovský  : " zle matičko zle, Š....."

Ravnagorac 24.6.2008 8:51

Schwarziho marš

 My Evropskou unii vytváříme a my jsme se prostě neohlíželi na to, co naše lidi opravdu zajímá. A tudíž je to naše vize a to bychom si měli přiznat, vyzpovídat se před lidmi a říci ano, v tom jsme vesele pochodovali přes vaše hlavy. Toto je skutečně přesná charakteristika toho, co kníže dělá i na domácí politické scéně - ignoruje názory voličů, kteří jsou pro něho dobří pouze jako výtah k moci.

Petr K 23.6.2008 22:45

Re: Re: Re: ....prodat zemi i lid je nebezpecne i pro odvazne.....

Vlku az na ty vase zlucovite a mozna radoby vtipne blaboly s vami souhlasim, ze EU nevydrzi je to umelotina zplozena par mocnostmi, ktere samozrejme chteji rozhodovat o vsem a vsech, nicmene nelze si nepovsimnout ze K. Schwarzenberg neni zadnym propagatorem Lisabonske smlouvy rekl bych spise  naopak, jinak co se tyce jeho vzelani, drzite se pouze nadsazky kterou knize pouziva je mi lito, ze jste mu tento spek "spolkl tuto navnadu" knize absolvoval mnohem vice skol nez je uvadeno, ale on nepatri mezi chlubive, neb vi ze by mu bylo zavideno, takze vlku at jste bily nebo sedivy pusobite ve svych kritikach knizete Schwarzenberga znacne zaprdene.

Bath 23.6.2008 19:55

Re: Vliv reklamy a PR

Zejména v Irsku.

TEST 23.6.2008 19:35

TEST NÁRODA 2008

Změřte si své iq na tomto odkazu prosim: 

http://cz.iq-test.eu/?d=4965

Rimidalv 23.6.2008 17:51

Karel Schwarzenberg je prostě skvělý!

Jaká škoda, že nejsou v naší politice alespoň dva-tři lidé kalibru Karla Schwarzenberga. Jeho inteligence, bystrost, humor, životní zkušenosti, velkorysost, vstřícnost a další a další kvality jsou vysoce nad průměrem našich politiků. Jeho odpovědi jsou moudré a uvážené. Nikdy ne arogantní či povýšené (jako ty našeho nejvyššího ústavního činitele…). Dokáže svou kritiku některých unijních hloupostí srozumitelně popsat a vysvětlit. Kéž by naše, ale i evropská politika měla více Karlů Schwarzenbergů. Moc by to potřebovala. Souhlasím s ním naprosto ve všem. Jeho elegantní malé píchnutí do evropských slabostí a zlozvyků je balzám pro duši. Ano, subsidiarita je to kouzelné slovo, které EU zcela zapomněla a stala se byrokratickým kolosem, odtrženým od každodenních starostí a potřeb občanů. Subsidiarita je základ Švýcarské konfederace, od které se Evropská Unie ještě musí hodně učit, než se stane opravdu demokratickým státem.

celim 23.6.2008 16:49

Re: ????

Americký agent mi je stále sympatičtější než ruský!!!!!!!!!(I když Kocába zrovna nemusím)

ax 23.6.2008 16:13

Re: Re: Letadlo?Pyramida?Jiný podvod?

...že by poslanecký mandát? ...promiňte, to byl primitivní pokus o humor...

Ing. Radovan Burkovič 23.6.2008 15:04

Člověk se nemůže ubránit

Člověk se nemůže ubránit při čtení rozhovoru tomu, že konečně slyší mluvit za vládu někoho normálního. Asi to bude tím, že hovoří pan kníže a ne politik (a je jedno zda komunální či premiér, vládní či opoziční). Spousta naprosto normálně řečených věcí, jasných, bez kliček, srozumitelných. Toto je jen mé konstatování, nikomu ho nenutím.

Svoboda 23.6.2008 14:47

Re: Zamysleme se,proc se tak pachtí po smlouve?

Krome toho by vubec nemusel nikdo na svete hladovet a mohl byt vsude mir.Staci vydat ty miliardy z celosvetoveho zbrojniho prumyslu za potraviny,agrarni plochy je dost.Bohaci by sve bohatsvy neztratili,asi jen cast moci,ktera je pro ne afrodiziakum.Toho se boji.

Nepokoje a neshody budou vzdy,jen nekonci bez zbrani tragicky.Ve skutecnosti nezijeme ve vyspele spolecnosti!!!

Peťa 23.6.2008 14:34

Re: Re: proč???

Ano, to je její přepis. Ale obsah zůstává skrytý, protože je to pouze souhrn změn a nikoli formulace smlouvy. Což značně ospravedlňuje tvrzení, že "je tajná". Pokud někomu dám k dispozici zašifrovaný text, také se nemohu ohánět tvrzením, že jsem ho o něčem informoval.

Svoboda 23.6.2008 14:30

Zamysleme se,proc se tak pachtí po smlouve?

Neco tu nehraje!Zatajuji se fakta o smlouve,slouva neni nijak jasne formulovana,odebiraji se nam prava spolurozhodnuti (byl bych pro Svycarsky model) a pravo veta.

Tady asi zase jde jen o kseft,nekdo malo na tom vydela ,jinak by se to tak nezabalovalo a netajilo.A my se jim na to mame jeste ktomu nachytat,odpracovat a zaplatit.-danemi,benzinem,benzinem,elektrinou a drahym jidlem.++Pokud by existovala opravdova vlada lidmy( k cemu je ale potreba noveho uvedomeni lidu,s pomoci vylepsenim skolstvi a vychovy mezilidskych vztahu,a ne k nasili akcnimi filmy),platili by asi lide dobrovolne napr.3% z platu na chudsi oblasti a odbouralo by se chudoba a tim i pachteni se po majetku bohatsich statu temi chudymi ,a tim i hrozby(umele vytvorene)valek.-Ale tady se vracime zase k tomu,ze by na tom nekdo(zbrojari)nevydelal.

Rozhodne nejsem nejaky komous!Kdo se ale zamysli a srovna principy systemu,zjisti ze slouzime ted penezum(popr.nekomu) a ne penize nam.

Nasi chamtivosti si za to muzeme sami,za vysoke ceny potravin nemuzeme,ale to uz zase spada do kategorie hrozby.Tim se kruh uzavyra.

Zacneme novy kruh,prozpivajici vsem?

solitus 23.6.2008 11:56

Dekuji

Dekuji panu ministrovi za jeho nahled na evropskou byrokracii, myslim, ze trefil hrebik na hlavicku. Chapu, ze politici chteji USE jako protivahu k USA a k PRC, ale velmi se mi libilo to prirovnani k Rakousku-Uhersku. Obcane EU jsou pro unii menovou a celni, ale mnohem mene pro unii politickou (v budoucnu s jedinym ministrem zahranici kdesi v Bruselu, pokud mam byt konkretni).

Honza 23.6.2008 11:47

Schwarzenberg je to jediné, zač tleskám zeleným

Jsem opravdu rád, když si politik dokáže uchovat zdravý rozum.

Banjo 23.6.2008 10:54

Re: Re: Re: Ano, staré mocnářství

Co několik! Prakticky všichni, kdo pamatují staré mocnářství, jsou už mrtví!

Banjo 23.6.2008 10:36

Re: Re: Scharzenberg je jeden z mala ceskych politiku...

Orlík nemám, to je pravda. Nicméně nemám pocit, že by Orlík Schwarzenbergové někomu ukradli. Možná to bude tím, že ho panu ministrovi nezávidím.

Petr 23.6.2008 10:26

Re: proč???

http://europa.eu/lisbon_treaty/full_text/index_cs.htm

polo 23.6.2008 10:09

Re: Letadlo?Pyramida?Jiný podvod?

Normalni okradani, co jineho Vam prinese desitky tisic temer bez prace...


Bláznivý voyeur Tichý. Žil jako bezdomovec, dnes jeho fotky stojí statisíce

Miroslav Tichý žil na okraji společnosti v chudobě. Teď jeho fotky stojí... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium V jeho domě se fotky válely po zemi, padal na ně prach i bláto z bot. Na téměř každé z nich byla skvrna od kávy nebo...

Za fotky nehody Philipa nabízeli obří sumu. Neprodal jsem, říká exšéf Kladrub

Princ Philip jako vozataj čtyřspřeží. | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Když v roce 1996 přijela do Čech britská královna Alžběta II., snad nikdo nemohl velkému milovníkovi koní a jejich...

Svačiny jsou zbytečné. Stačí jíst dvakrát denně, vysvětluje profesor Anděl

Michal Anděl vedoucí Centra pro výzkum výživy, metabolismu a diabetu 3.... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Nadváhu má v Česku až 44 procent mužů a 31 procent žen. A obezitu dalších 20 procent mužů a 18 procent žen. Statisíce z...