Diskuze
‚Clintonová je satan.‘ Jak vypadají reklamy, jimiž mělo Rusko ovlivnit volby v USA
Děkujeme za pochopení.
Náhodou ta karikatura s tím čertíkem, jako by mu z oko vypadla. Tedy Clintonka :-)))
F. Navr8til
Tak tyto obrázky ovlivnily americké volby? U nás by neovlivnily ani volbu zdravotní hlídky žáků mateřské školky.
Taky se divím, kolik lidí tady věří Sputniku a podobným, a to je ta propaganda ještě otevřená. Jak to vypadá s FB příspěvky, které se tváří jako příspěvek běžného naštvaného občana, si ani nedovoluji odhadnout.
Š. Mayerberger 573
Amíci jsou fakt na palici , jestli té propagandě ze strany kongresu věří. Myslí si trubkové , že když oni dosadili Jelcina v Rusku za prezidenta , tak totéž udělali Rusové s Trampem. A pokud by to byla pravda , tak klobouk dole před Putinem. Stokrát opakovaná lež se stává pravdou , o tom by nám mohl něco povědět Americký establišment.
P. Dvořák 553
No trochu zvláštní srovnání, když ono "kompro" vzniklo jako následek hacknutí demokratických serverů (na veřejnosti od června 2016). Následně došlo k najmutí firmy Orbis Business Intelligence a vytvoření složky. Navíc autor se o zjištění zmínil již v červenci FBI. Bohužel v té době se kupodivu FBI zaměřila čistě jen na vyštěřování uniklých mailu z Clintonových serveru, a ne na Trumpa a jeho vztahy s Ruskem.
J. Nový
Za všechny problémy v USA může Rusko!
USA by se nikdy nesnížily k tomu, aby ovlivňovali politiku v jiných zemích!
Že mě to jde hezky v pátek? :-))))
Russian information troll farm the Internet Research Agency spent just 0.05 percent as much on Facebook ads as Hillary Clinton and Donald Trump’s campaigns combined in the run-up to the 2016 U.S. presidential election, yet still reached a massive audience. While there might have been other Russian disinformation groups, the IRA spent $46,000 on pre-election day Facebook ads compared to $81 million spent by Clinton and Trump together, discluding political action committees who could have spent even more than that on the campaigns’ behalf.
Facebook general counsel Colin Stretch revealed these figures today during the Senate Intelligence Committee’s hearing with Facebook, Twitter and Google about Russian election interference.
Without counting PACs, the top campaigns spent 1,760X more on election ads than one group of Russian meddlers puts the situation into context.
týý vo.e, a kolik že do toho báťuška Putin vrazil zakrvácených dolarů (jak je rval z rukou vdov a sirot po světě) 100k.... a kolik že ohavova administrativa vrazila do "demokratizace" ukrajiny a získání černomořského přístavu pro usa, nejsem si jist ale jedna z jeho administrativy prohlásila , že 5 000 000k . Docela nepoměr obvzvláště vzhledem k výsledkům, jen nechápu, jak s takovouhle produktivitou mohl sovětský svaz prohrát studenou válku????
D. Fajt
U nás ty koblihy nerozdával Babiš , ale Putin!!! Putin se převlékl za Babiše!!!))))))))))))))
M. Jech
Proč by se car převlékal za svého slouhu?Už jedeš tak 3.krabici,Franto?
R. Sýkora
Ti, kteří věří každému pšouku, který se na sociálních sítích objeví, se tady snaží tvrdit, že není možné, aby placené příspěvky na facebooku někoho ovlivnily. To je dobrá komedie.
J. Moravec 996
Ta ruska pata kolona je sama o sobe dukazem toho spinaveho ovlivnovani.