Diskuse k článku: Výhrůžky smrtí kvůli migrantům. Práce politika se v Německu stává rizikovým povoláním

Přihlaste se



REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.
  • Příspěvků: 24
  • Poslední: 22.6. 2019 8:35
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
J. Novak 21.6.2019 20:06

Jedni, co podporují islám, antisemitizmus, se cítí ohroženi druhými, co údajně podporují nacizmus a antisemitizmus, nebo jsou jenom za nácky vydáváni, a kteří se zase cítí také ohroženi těmi politiky, kvůli obětem na životech od jejich chráněnců. Média to ale podávají nějak jednostranně, že ohrožena je pouze skupina vítající islám, co podle mě ani zdaleka není pravda. Skuteční náckové v tom podle mě pouze dělají bordel.

M. Tichý 21.6.2019 16:09

U nás naopak vybraní politici včetně prezidenta a místopředsedy Sněmovny vyhrožují nepohodlnýcm skupinám obyvatelstva.

V. Braun 21.6.2019 13:32

Výhrůžky fyzickou likvidací, stejně jako skutečný neonacizmus je potřeba odsoudit. Ale..... a pak následuje omlouvání útoků na politiky. Zajímavá morálka zde diskutujících.

O. Kovačič 21.6.2019 15:18

Žádné omlouvání útoků na politiky se nekonalo. Napsal jsem, že: "Je od německých politiků nanejvýš ubohé nejprve vehnat lidi do bezvýchodné situace svojí imigrační politikou, opomíjet jejich nesouhlas a protesty a pak je všechny jednotně označit za neonacisty. A je to nejen ubohé, ale i nepředvídavé, protože mnozí z těch, kteří doposud jen protestovali, se mohou kvůli pocitu frustrace skutečně radikalizovat až na úroveň neonacistů. Zdá se že, spousta německých politiků nevidí dál, než po horizont nového volebního období. A nejen německých..."

Označte větu, kterou omlouvám jakékoliv násilí.

J. Maicel 21.6.2019 16:04

Politik by byl legitimní pouze na základě REFERENDA, že si POČETNĚ nadpoloviční většina obyvatel něco přeje, dálnici, africké migranty.... Pak by byl legitimním prosazovatelem přání národa, ovšem to přání zajisté muže být i NEPŘIJÍMAT NIKOHO , což asi dnes je v drtivé části EU. Takže "vítači" politici jsou jednoznačně typ AH, kteří nám zas podsouvají jinou ZVRÁCENOU ideologii , která bezesporu povede ke krvavé 3. světové válce.

O. Kovačič 22.6.2019 1:32

Jelikož se řídíme systémem zastupitelské demokracie, legitimnost politika je daná souhlasem voličů s jeho programovým prohlášením, projeveným ve volbách. Přímá demokracie je nepraktická z několika důvodů, hned ten první je zdlouhavost procesu schvalování určitého návrhu. Na druhou stranu, pokud nastane situace, jejíž řešení v programovém prohlášení politika obsaženo není, měl by dopřát sluchu svým voličům a situaci řešit konsenzusem v celé šíři politického spektra. Za takovou situaci lze považovat i imigrační krizi.

M. Tichý 21.6.2019 20:09

Ale on to nácek byl, ten co toho starostu střelil u něj doma do hlavy.

O. Kovačič 22.6.2019 1:12

"Jde o „mladšího muže“, kterého s politikem pojil „osobní vztah“, napsal deník Frankfurter Allgemeine Zeitung. Vyšetřovatelé podezřelého zadrželi na základě informací z telefonu zemřelého." Zdroj: www.lidovky.cz

"Média zpočátku spekulovala o tom, zda čin nebyl politicky motivovaný, protože Lübckemu v minulosti vyhrožovali pravicoví extrémisté. Vyšetřovatelé se ale při pátrání zaměřovali spíše na jeho osobní život." Zdroj: www.lidovky.cz

Pokud při vraždě hrála roli politická orientace pachatele a čin byl motivovaný politicky, pak by se, dle definice, mělo mluvit o atentátu. To slovo však zatím nepoužíla ani policie, ani média.

J. Novák 21.6.2019 12:17

Politici, kteří jednají proti zájmům občanů a navíc občany uráží a kriminalizují, se nemohou divit.

Z. Blahna 21.6.2019 11:53

Každý vlastenec je xenofob,nacista,krajní pravičák a extremista.A jak se nazývají ti,kteří by bez mrknutí oka zrušili jednotlivé státy,zřídili jeden ,,superstát",zemi zaplavují různými uprchlíky a vnucují lidem svoji zajisté,,nezištně" získanou vůli zmixovat vlastní národ různými barbarskými národy a požadovat od lidí,aby tyto hordy ze svého živili?Za mého mládí se jim říkalo vlastizrádci a jediným trestem byl pro ně trest smrti.Já zapoměl.Dnes si říkají liberální demokraté i když toto slovní spojení je ve skutečnosti totální nesmysl.

zcela ,,nezištněů zíkanou vůli

J. Maicel 21.6.2019 11:39

ZVÍŘATA VĚDÍ JAK NA TO - https://www.lidovky.cz/svet/dva-pytlaci-se-zabili-na-uteku-pred-zakonem-narazili-do-kozy.A190620_150741_ln_zahranici_ele/diskuse

J. Maicel 21.6.2019 10:59

KAŽDÝ POLITIK JE HUMANISTA - do té doby než mu do jeho luxusní vily umístíte "migranta" či lépe celou rodinku a řeknete mu ať se postará včetně financí. V městě to funguje podobně, někdo to musí PLATIT a ty lidi živit.

P. Kubáč 21.6.2019 10:27

Německá "zastupitelská" demokracie vede k tomu, že nikdo není v politické sféře řádně "zastoupen", a hubu a krok musí držet už tak velká frakce společnosti, že některým už z toho začíná hrabat.

Ať už útočí (Anti)FA na členy AfD, nebo ojedinělý útok z opačné strany - pro Evropu a Česko - žádná dobrá zpráva.

R. Gramblička 21.6.2019 9:41

nedávno zveřejněné statistiky ukazují, že zcela dominují útoky na AfD, takže neonáckové či "ultrapravičáci" v tom mohou být asi těžko. Lihovky zase lžou až tiskne

O. Ondřej 21.6.2019 9:54

Není útok jako útok... Ten od pravičáků je naprosto právem zavrženihodný, ale ten od levičáků nějak tolerován a přehlížen. Napadá mne podobenství v roce 1939. Zlí fašisté napadli Polsko, což je samozřejmě odporné. Z východu napadla Polsko "nějaká" země z východu, která si k tomu ještě přibrala Estonsko, Lotyšsko, Litvu, ale to už je nějak přehlíženo a opomíjeno.

P. Aron 21.6.2019 8:55

Útoky na zástupce AfD, vyhazování politiků z AfD z kina. Násilí ze strany Antify, které je už dávno zcela běžné. Násilí ze strany migrantů, no go zony. A oni se diví ? Pokud politik místo vlastních lidí hájí cizí, umožňuje a podporuje migraci, kterou realizují pašeráci jako německé neziskovky, tak jsme v situaci, kdy politici pošlapali už dávno principy právního státu, rovnost před zákonem tak se nemohou divit, když se lidé naštvou. Ne neschvaluji násilí. Ale co mají občané dělat, když stát nejen selhává ale jde proti nim ?

P. Veselý 21.6.2019 8:22

Odporná pravice vyhrožuje smrtí politikům, zatímco mírumilovní migranti nákladákem slaví s nemeckým národem Vánoce...

J. Miksik 21.6.2019 8:19

Utoky na zradce naroda nejsou v lidskem spolecenstvi nic neobvykleho.

Nemci se naopak, asi diky sve historii, drzi obdivuhodne zpatky.

R. Vacek 21.6.2019 6:51

Divná to země, kde si migranti dělají selfíčka s vrcholnými politiky a voliči tyto politiky nesnáší.

V. Rybicka 21.6.2019 6:38

Je to reakce na nezodpovědné chování Frau Merkel a dalších politiků jejího typu. Prostě lidi nechtějí novodobé globální multikulturní bolševiky, any jim zničili vlastní zemi. To je tak těžké pochopit??? Musím já ubytovat ve svém bytě cizince, protože domovnik to chce???

J. Nový 21.6.2019 6:16

"; ve většině případů podezření padá na krajní pravici "

.

Hlavní je najít si úhlavního nepřítele a na něj všechno špatné házet. To uměkl skvěle bolševik i německý nácek.

A. Reček 21.6.2019 6:10

Krátce řečeno, už to s příjmem migrantů politické špičky přehnaly. A hlavně socialisté se svou pro multikulturní politikou. Pocítili to teď dosti ve volbách.

O. Kovačič 21.6.2019 5:58

Výhrůžky fyzickou likvidací, stejně jako skutečný neonacizmus je potřeba odsoudit. Ale.....

Je od německých politiků nanejvýš ubohé nejprve vehnat lidi do bezvýchodné situace svojí imigrační politikou, opomíjet jejich nesouhlas a protesty a pak je všechny jednotně označit za neonacisty. A je to nejen ubohé, ale i nepředvídavé, protože mnozí z těch, kteří doposud jen protestovali, se mohou kvůli pocitu frustrace skutečně radikalizovat až na úroveň neonacistů. Zdá se že, spousta německých politiků nevidí dál, než po horizont nového volebního období. A nejen německých...

K. Martel 21.6.2019 5:34

To vite ze jo. Vsichni nacisti, hlavne Okamura. Ovsem nekonecna rada utoku levicaku v cele s Antifou je cajk. Liberalni demokrate vsech zemi, vylizte mi p....!