Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Blatný 22.7.2019 10:02

Opět defektní pseudologika Cerneho. Píši jasně o drtivé většině všech migrantů do všech evropských zemí. Tedy nejenom do Německa a nejen v roce 2015, kdy mezi imigranty do Německa shodou okolností převažovali syrští migranti. A to anglické úsloví na konci tvé repliky sedne právě na tebe a tobě podobné jako ulité. Existuje i v češtině. Cesta do pekel je dlážděna těmi nejlepšími úmysly. Přesně tak. A já bych dodal: Čiň čertu dobře, peklem se ti odmění. To zase sedí na ty africké a další imigranty.

T. Cerny 22.7.2019 9:41

P. Blatny , mylite se mysle , ze " drtiva vetsina z tech 1,5 milionu migrantu ktere Nemcko v posl. 2 letech prijalo jsou ekonomicti migranti , jak si ymslite Vy , ktery v zivote zadneho migranta nevidel.Kazdy jednotlivy uprchlik ma v nasi svobodne a demoktraticke zap. EU pravo na to , aby byl jeho status kompetentnimi organy peclive posouzen.

Cesko neprijalo ani jedineho sirotka z rad uprchliku, eo ipso jsou jeho themaimmanentni zkuseniosti nulove.Vy take , mladicky p. J.Blatny mate spoustu volneho casu k takoveto naprosto infertilni korresponenci.A nezapomente se uz po 100 zarikat , z "reagovat nebudete ".Vzdyt p. Blatny ani neznate sve zcela podprahove inklinace.Vsadim se , ze Vy p.J Blatny to nesvedete , nereagovat jak se a la longue zaprisahate.The way to hell is paved with good intentions , p. J.Blatny.

J. Blatný 22.7.2019 9:19

Drtivá většina z nich jsou ekonomičtí migranti, myslím pochopitelně všechny ty, kteří se snaží dostat do Evropy, nejen do Německa. Dále musím konstatovat, že diskuze se senilním a s největší pravděpodobností i dementním grafomanem bez sebereflexe, který navíc oplývá i nadbytkem volného času, je vpravdě velmi deprimující. Kdyby téma nebylo tak závažné, mávl by nad ním člověk rukou a nechal ho být. Takto má bohužel potřebu ty jeho bláboly korigovat, zjevně však bez účinku.

T. Cerny 22.7.2019 9:27

Mylite se p. Blatny , korektury od mladickeho p. J.Blatneho jiste nepotrebuji .

T. Cerny 22.7.2019 8:51

Pane Blatny , jen nemecko prijalo v r. 93 asi 1 mil. uprchliku z Balkanu a nyni asi 1,5 mil. uprchliku z predni Asie a maghrebu.Mate pravdu , ze ojedinele se muze jednat o ekonomicke migranty ale naproste gros techto lidi potrebuje pomoc.Identifikuji se s nahledy nasich politiku v zap. EU .Vzdyt cesko stejne neprijme ani jednoho sirotka, tak p.J.Blatny mujzete byt v tomto Cesku velmi spokojen . jen nejezdete s Vasim svetonazorem uz k nam na zapad.V Britanii je ministerm vnitra nulsim stejne jako starostou Londyna a mohl bysete se coby obcan ceska prohlasujici , ze islam je zlocinecke nabozenstvi v GB dostat do problemu.Usmrkany P. Blatny , uz jste tolikrat prohlasoval , ze na moje prispevky nebude reagovat. Ale vy " nemuze jinace a neni to vzdor "jak se zpiva v jedne opere.Opravnene se divite sam sobe , ve Vasem podniku s Vasimi spoluobcany by pro Vas, ubiquiterne tykajiciho p. Blatneho bylo diskutovani mnohem fertilnejsi.

J. Blatný 22.7.2019 8:43

Každým dalším svým příspěvkem do zdejších diskuzí jen potvrzuješ svou těžkou duševní indispozici. Jsi opravdu smutný případ. Divím se sám sobě, proč na ty tvé bláboly vůbec reaguji.

T. Cerny 22.7.2019 8:37

Vazeny P. Blatny , kazdy , coz implikuje i Vas ma v nasi svobodne a demokraticke EU pravo na vlastni nazor i kdyz se jako ve Vasem pripade neopira a osobni zazitky " s bolsevickymi politruky 50.let "Mne se velmi libi , kdyz se lide vsech barev pleti , vsech ras a nabozenstvi drzi byt symbolicky , za ruce - jako je tomu v tom nadhernem melting pot vsech barev kuze , vsech ras a nabozenstvi USA.Trumpove prichazeji a odchazeji ale USA pretrvava.

Ich mag zweifelsohne eine " heilige Einfalt" sein , nichtsdestotrotz ( fließt aus der Nase kein Honig sondern Rotz -das soll nur ein apercu sein ) plädiere ich unentwegt für Intensivierung der Flüchtlingshilfe.

T. Cerny 22.7.2019 8:26

Typicky obcan tohoto Ceska pan J.Blatny sofistikovane a kontemplativne pise ". Černý, ty jsi ještě blbější, než si člověk dokáže představit."Je smutne , ze mladickeho pana J.Blatneho ani jeho maminka , ani v ceske skole a ani v jeho podniku nesvedli naucit , ze se cizim lidem vyka , byt by jeho averse k nim byla sebeimensnejsi. Pritom se p.J.Blatny citi velmi povznesene.Lec jeho cesti spoluobcane to zcela chapou .Man kann ja nie über den eigenen Schatten springen.

T. Cerny 22.7.2019 8:19

Jak muze cesky podnikatel ubiquiterne tykajici pan J.Blatny vedet , ze " vsichni uprchlici v nouzi jsou ekonomicti migranti ," kdyz on ve svem zivote zadneho nevidel , neb Cesko neprijalo ani jedineho sirotka z rad uprchliku. Tomu rozumeji opet jen jeho spoluobcane.V nasi zap. EU zazniva stale silneji , ze pomoc uprchlikum v nouzi se musi zintensivnit a staty nasi zap. EU si je budou muset mezi sebou solidarne a spravedlive prerozdelovat. Staty vychodni EU v cele s ceskem se na tom prerozdelovani nemusi podilet.Jsem nesmirne rad , ze nase zapadni EU jedna tak humanni , neb jsem chirurg s 53 letou praxi ktery byl pred skoro 50 lety take illegalni migrant a kteremu mnoho lidi v EU take pomohlo(to jeste staty jako cesko v EU nastesti nebyly.. Kdyby panoval v nasi zap. EU svetonahled tohoto Ceska -" zadne cmoudy u nas nechceme " bylo by to pro mne velmi , ale velmi smutne.

J. Blatný 22.7.2019 7:39

Zajdi si k psychiatrovi, hlupáku Černý. Jsi jeden z mála, který opravdu vůbec nic nechápe. Nazývat pořád dokola ekonomické migranty uprchlíky v nouzi je projev mimořádné stupidity nebo nějaké pokročilé psychózy.

T. Cerny 22.7.2019 4:11

Jinak p. Blatny , jsem velmi rad , ze si nase zap. EU ty zachranene upchliky v nouzi mezi sebou rozdeli.Ze Cesko neprijme ani jednoho uprchlika vedi u nas v zap.EU samozrejme vsichni ale v ramci politicke korektnosti rikaji coram publico , ze to je vec obcanu ceska , jestli participovat na pomoci nebo ne.Pro mne by to byl nejhorsi vyvoj kdyby u nas v zapadni EU smyslelo gros mych spoluobcanu jako Vy a 100% tech Vasich spoluobcanu .Budoucnost sveta je ten nadherny multikulturelni melting pot vsech barev kuze , nabozenstvi a ras jako je treba USA a v mensim meritku nase zapadni EU.

J. Blatný 22.7.2019 7:52

Vize budoucnosti hodná dementního bolševického politruka let padesátých. Pionýři všech barev pleti se drží za ruce a tančí, přičemž nad hlavou jim létá holubice míru. Sancta simplicitas. Černý, ty jsi ještě blbější, než si člověk dokáže představit.

J. Blatný 21.7.2019 23:25

EU musí konečně pochopit, že v zájmu udržení stability a bezpečnosti musí migranty posílat zpět odkud přišli. Duševně choré kreatury typu senilního dementa T. Cerneho ať si o tom myslí a píší, co chtějí. Výše uvedený je vůbec politováníhodný případ, neb zde stále dokola prezentuje své z devadesáti procent shodné slabomyslné příspěvky. Na víc mu jeho slábnoucí a proto již nevalná invence zjevně nestačí. Vlastně je to chudák a jako takový zasluhuje spíše soucit, než nějakou nevraživost. Řekl bych, že jeho kognitivní schopnosti jsou již velmi omezené a tak u něj nelze očekávat nějaké hlubší porozumění migračnímu procesu a rizik, které obnáší.

T. Cerny 22.7.2019 4:01

p. Blatny , jste typicky truhlik z ceska , ktery je presvedcen o diversite svych prispevku typu " muslimove se mnozi jako krysy" s minimalnimi themaimanentnimi variacemi.Jak Vy coby typicky cesky podnikatel nahlizite na me kognitivni schopnosti je jiste naprosto irrelevantni a zcela jiste mne nemusite litovat neb delam uz 53 let chirugii a ne spatne .Vy se , na rozdil ode mne stydite priznat v jakem podniku pracujete a co je predmet vaseho soukromeho podnikani , ze kvalifikujete Vas nahled na migraci jak cechu , tak i ostatnich ethnik do nasi zapadni EU jako " hlubokya quasi vysoce zasveceny "neb u Vas v Cesku nemate ani jednoho migranta v nouzi , takze musite vyzdvihovat pomoc ceska migrantum ze slovenska.

J. Blatný 22.7.2019 7:32

Právě jsi se usvědčil sám ze své progredující demence. Již jednou jsem ti napsal, že v souvislosti s nadměrným množením některých národů jsem žádné náboženství neuváděl, ty lháři. To ovšem nic nemění na smutné skutečnosti v podobě přemnožené lidské populace v mnoha zemích světa a zároveň nemožnosti přijímat tyto obrovské přebytky do zemí EU, tupče.

T. Cerny 22.7.2019 8:06

ceskeho truhlika p. J.Blatneho ani jeho maminka , ani ceske skoly , ani v jeho podniku doposud nenaucili , ze neznamym osobam , byt averse k nim byla sebevetsi( jako treba ta moje k tomuto mlademu ceskemu nevzdelanemu Rotznase ( usmrkanci ) se proste v cestine netyka, to jen v angl. je tykani a vykani identicke , ve franc. se neznamym osobam rika " vous", v nemcine se onika "Sie" , stejne jako ve Spanelstine "Usted "ci v portugalstine "z tech jazyku co znam. Voce"vyrazivo tohoto ceskeho trdla : Ze mne , chirurga nazyva p.J.Blatny bodre po cesku " ty tupce, ty lhari" , je jiste o.k. Ad impossibilia nemo obligatur.Temi narody , co se dle p.J.Blatneho ,"mnozi jako krysy"pry nemyslel tento lumen muslimy Paklize vsak p.J.blatny temi narody , " rozmozujicimi se jako krysy ( expressis verbis p.J.Blatny )" myslel cesko nebo Nemecko , tak se jiste myli..Pseudosuverenni vyrazivo p.J.Blatneho jiste velmi imponuje jeho spoluobcanum.

J. Blatný 22.7.2019 9:02

Tvé myšlení se vyznačuje naprostou absencí jakékoli logiky; zvláště poslední věty této tvé repliky to potvrzují více než dostatečně. Zde vskutku nemá smysl reagovat nebo cokoli vysvětlovat.

T. Cerny 22.7.2019 9:25

tak proc reagujete , Vy tykajici ,protoze jeste mladicky a proto se jeste nekontrolujici p. Blatny ?

T. Cerny 21.7.2019 22:45

Jen doufam , ze si nase zapadni EU ty uprchliky ktere zachranila vyletni lod z recka a italie mezi sebou jako vzdy rozdeli a vychodni staty v cele s ceskem ponecha jejich cistokrevne ceskemu osudu.Jsem take nesmirne rad , ze se nasledkyni Junckera stala p.von Leyen ktera je absolutni nahledova protagonistka p. Merkel.

J. Dresler 21.7.2019 22:51

Měl byste se někdy podívat pravdě do očí, vy starej pokrytče. Schováváte se za ušlechtilost a přitom hlavní motivací je omladit německou populaci, kde mladá generace už téměř nešuká a nehodlá mít děti. Západní Evropa si migranty tahala vždy jako levnou pracovní sílu, nechal je pak žít na okraji společnosti a vychovala tak mnoho potenciálních i reálných teroristů, nenávidějících většinovou společnost.

Takže trochu méně toho pokrytectví a ušlechtilých slovíček.

T. Cerny 22.7.2019 3:51

P.Dresler , ja si naopak myslim ze Vy stejne jako 100% zdejsich spoludiskuteru a 100% obcanu tohoto ceska to mini zcela nepokrytecky , ze " cmoudy v cesku nechteji "a ze se migrantum v nouzi nema pomahat.Ta Vase " pravda" zcela jiste neni pravdou moji a naprosteho gros mych spoluobcanu a politiku v nasi zap.EU.Jinak jiste mate pravdu , ze ceske zeny stejne jako nemecke maji vetsinou jen 1 dite, lec kazda zena u nas v EU smi mit deti ad libidum.Pracovni sily u nas v zap. EU - at z ceska nebo z Afriky ci Asie jsou odmenovany stejne, takze ani u ceskych immigrantu nelze mluvit jako o levne prac. sile.Starej jsem ,to mate pravdu neb delam chirurgii uz 53 let a asi 45 let si smim uzivat tu bezbrehou svobodu nasi EU. Budoucnost sveta je v multikulturalismu a ja nemam s mymi spoluobcany odkudkoli , vcetne 5,5 mil. muslimu u nas ci 50 mil. muslimu v nasi EU ci s migranty z ceska zadne problemy.Sam jsem byl illegalni immigrant z CSR pred skoro 50 lety.

J. Blatný 22.7.2019 8:06

Většina blízkovýchodních, jihoasijských a zvláště pak afrických imigrantů je nezaměstnatelná, protože postrádá jakoukoli smysluplnou kvalifikaci. Přežívá tudíž na podpoře, která je, pravda, vyšší nežli například minimální mzda v ČR. Skutečnost pro německou ekonomiku zajisté velmi výhodná. Uvidíme, jak dlouho to bude trvat, než po neustávajícím přílivu výše uvedených vyžírků začne navzdory své původní výkonnosti kolabovat.

T. Cerny 21.7.2019 22:41

Sam jsem cech , ale muj svetonahled diametralne diverguje od nahledu p. Dreslera, j. blatneho, burese, micky,, navratila,surgota, maicela,veseleho , noveho, franka , tesarika, arona , mühlhandla , kotaly, prunera , loty , douska kteri " v tom jejich Cesku" zadne cmoudy nechteji".Copak p. Dressler bych ja se svym kosmopolitnimi nahledy sympatisanta s multikulturelni spolecniosti , lidmi vsech ras, barev kuze a nabozenstvi , cikany , migranty ? mohl byt obcanem tohoto udesneho ceska , representovaneho pathognomonicky zdejsimi spoludiskutery ?Vy , obcane ceska jste zcela nahledove konformni k vasemu p. Zemanovi, Babisovi , okamurovi a zlodeji Klausovi a jste pochopitelne na Vase representanty stejne hrdi jako ja na p. Merkel . Temi par Magory ktery zminuje zdekjsi moron p. Blatny , to je naproste gros mych spoluobcanu v nasi zaüadni Evrope. Ja bych tomuto cesku pral , aby si udelalo koalici s polskem , madarskem a rumunskem mezi kterymi panuje absolutni nahledovy protagonismus

J. Blatný 21.7.2019 21:49

Zachráněné migranty nutno neprodleně deportovat do země jeich původu. Jakákoli vstřícnost by byla logicky chápána jako pobídka k tomu, aby jejich příkladu následovali další zájemci o lepší život v Evropě. Nejlépe udělají, když své schopnosti využijí ke zlepšení svých životů v Africe, což je, jak známo, přírodními krásami i bohatstvím oplývající kontinent. Pokud toho ale nejsou schopni, nám v Evropě moc k užitku nebudou. Pak by sem přišli jen parazitovat, a o to nemá, až na pár magorů, nikdo zájem.

T. Cerny 21.7.2019 21:24

Je to skutecne absurdni ze prave obcane tohoto ominosniho Ceska maji tu nejvetsi aversi k migrantum , ackoli neprijali ani jedineho sirotka z rad uprchliku a v zivote jich 99% cechu zadneho migranta nevidelo.V tomto ominosnim cesku maji 100 00 slovaku a 100 000 Ukrajincu coz jsou jejich " cizinci "! Nase Nemecko prijalo jen za posledni 3 roky 1,5 mil. uprchliku a v nasi zapadni EU mame 50 mil. muslimu, jen v Nemecku 5,5 mil.Co pohledavaji uhlavni nepratele nasi EU -Cesko ( nikdo nenavidi nasi EU jako toto udesne Cesko !) nechapu.Lze jen doufat , ze se semknou staty pomahajici uprchlikum a cesko s polskem a ostatnimi staty vychodu at si udelaji svoji koalici nepratel "muslimu , cmoudu ( nejfrekvemntovanejsi slogan tohoto ominosniho ceska je : zadne cmoudy u nas nechceme ), migrantu , EU etc.

J. Dresler 21.7.2019 21:34

Zase ta vaše nenávist k Čechům. Nechte toho, raději mi odpovězte na mé racionální argumenty níže.

J. Blatný 21.7.2019 21:53

Chtít po tom mentálně narušeném grafomanovi odpovědi na nějaké argumenty, to je vskutku velká pošetilost.

T. Cerny 21.7.2019 18:44

Velmi obdivuji lekare bez hranic a vsechny co pomahaji zachranovat uprchliky pred utonutim a velmi obdivuji Nemeckou vladu , jako vlady vsech ostatnich statu nasi zapadni EU.Jsem protagonista stale silejicich nahledu , aby v EU ty staty co chteji si mezi sebou uprchliky aliquotne rozdfelovat se semkly v themaimmanentni koalici.mame u nas v zap. EU uz 50 mil. migrantu a jiste sneseme i dalsi, terba i z ceska.Vychodni staty nasi EU jako cesko a spolse jiste mohou semknout s jinymi staty vychodu v jejich zanicenem boji proti pomoci migrantum .S takovym svetonahledem preci nemohu nikdy byt obcanem ceska i kdyz bohuzel i tento jazyk ovladam.

P. Bures 21.7.2019 19:00

Ovládáte? Leda prd.

V. Josef 21.7.2019 19:21

My je již neobdivujeme, je to zrádná sebranka soudruhu.