Diskuse k článku: VIDEO: Za masakr na Novém Zélandu může imigrace, tvrdil senátor. Chlapec mu rozplácl vejce na hlavě

Přihlaste se



REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.
  • Příspěvků: 167
  • Poslední: 24.3. 2019 7:23
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
P. Krejci 24.3.2019 7:23

Nováková, vy jste ale k áva!

V. Rybicka 19.3.2019 2:18

Takový podobný "chlapec" rozpoutal WWI, když zastřelil arcivévodu Ferdinanda a jeho ženu. Zapráskaný rozežraný spratek nerespektuje demokracii a použil násilí, aby vyjádřil své "rozhořčení". Měl by jít sedět za útok na věřejného činitěle.

J. Nový 18.3.2019 16:53

Chlapce učili doma a ve škole k respektu k odlišným názorům.

S. Nováková 18.3.2019 19:19

Žádný odlišný názor! Omlouvání úkladné masové vraždy! Něco jako když nějaký neonácek prohlašuje, že židé si za holocaust můžou sami. To, co udělal ten kluk byl naprosto legální akt oprávněné sebeobrany.

P. Novak 18.3.2019 20:32

Jake omlouvani? Proste popsal realitu. To, ze lide svymi politickymi nazory popisuji realitu, jeste neznamena, ze tim nekoho omlouvaji ci schvaluji. Jenom konstatuji to, co se deje. nic vic, nic min. A mimochodem, to omlouvani spise vypada na ty politicky korektni, kteri vzdycky kdyz nejaky muslim zavrazdi neverici psy, feny a stenata a fanaticky rve pri tom: "...Alaaah Barbar (ci Agbar?)..." tak jak jim to prikazuje muslimsky politicky manifest Koran, tak rikaji, ze byl chudinka zradikalizovan socialnimi sitemi.

J. Nový 20.3.2019 6:50

O žádnou "sebeobranu" nešlo, vy pravdoláskařsko nenávistná.

J. Šejnoha 18.3.2019 6:45

Fakt, že střelba byla reakcí na muslimskou invazi může těžko někdo popřít.

Kdyby se nebudovaly mešity na Nové Zlandu, tak by na ně nikdo nemohl zaútočit. Logicky.

Nevychovaný multikulturní islamofilní frocek nedokázal naslouchat pravdě.

V. Kain 18.3.2019 9:16

Ten zmetek má tu svoji tykev kterou nosí na ramenou vypláchlou ze školy hovadinami které začínají mít prioritu nad klasickým vědomostním učením.Ale stejně to byla nádhera z leva z prava a v palici se mu jistě rozsvítilo.

J. Denemark 18.3.2019 9:59

Největší mešitu v Evropě nechal vybudovat tvůj guru Putin, joudo. Kdy na ní zaútočíš?

J. Nový 20.3.2019 6:51

Když někdo o voze, Denemark vždycky o koze :)))

P. Novak 18.3.2019 4:52

Prave kvuli takovymto "chlapcum" (ktery Breivik strilel) se musi strilet v ulicich a vice a vice az to bude Treti svetova. Protoze, kdyz lide jsou zastrasovani fyzickym nasilim takovymito chlaci od svobodneho projevu slova, kterymi chteji resit ISLAMIZACI, tak pak logicky dochazi z duvodu ZOUFALOSTI, ke strileni v ulicich, kdyz neni dovoleno problem s islamizaci resit slovy.

UPOZORNENI:

Zcela jasne rikam, ze NESOUHLASIM s vrazdenim v ulicich a neschvaluji to. Ale zase na druhou stranu, vzdy budu zcela jasne mluvit o pravde, kdo a co radikalizuje nemuslimske teroristy a co jsou muslimove a jejich islamska politicka ideologie zac. Nemuslimske teroristy radikalizuje probihajici masivni ISLAMIZACE celeho sveta. A za islamizaci muzou nasi politici, protoze nevyzaduji, aby muslimove dodrzovali soucasne zakony. Kdo si precte Koran, jasne z Koranu pochopi, ze Islam je nezakonna politicka ideologie a to jiz dle soucasnych platnych zakonu.

J. Denemark 18.3.2019 5:08

Svatá prostoto. "Prave kvuli takovymto "chlapcum" (ktery Breivik strilel)". Pokud po vás nepůjde policie, garantuji vám, že Chocholouška byste stopro zajímal.)

J. Šejnoha 18.3.2019 6:48

Omezování svobodné diskuse, které předvedl i ten islamofilní nenávistník vajíčkový agresor, nepochybně vede ke zvyšování napětí ve společnosti. To může vyústit i v násilí.

P. Novak 18.3.2019 9:28

Denemark, konstatuji pouze fakta, logickou skutecnost. To jeste neznamena ze musim souhlasit s temi fakty, s onou logickou skutecnosti.

Koukam, ze jste dalsim dukazem, jak takovy extremisti jako jste Vy, kteri nenavidi svobodnou diskuzi, demokracii nazoru, dohaneji obycejny lidi k zoufalym cinum jaky se prave stal.

J. Denemark 18.3.2019 9:57

Takže Breivik nebo Tarrant jsou jen "obyčejní lidé dohnaní k zoufalým činům"?

Mlčeti zlato, soudruhu, aneb rozmazáváte si to lejno na botě stále víc a víc. Možná už i na hlavě.)

P. Novak 18.3.2019 10:14

Ano, Denemark, to zcela jasne logicky vyplyva z dnesniho spolecenskeho napeti. Kdyz politici, policie, armada, soudnictvi nevykonavaji svou povinost vymahat dodrzovani zakonu ze strany muslimu, a svobodna diskuze o tom je tez potirana, tak pak z logiky veci vyplyva, ze lide ze zoufalosti z bezvychodnosti z teto situace, berou spravedlnost do vlastnich rukou. Nesouhlasim s tim, ale reknete mi nejaky jiny zpusob reseni, kdyz politici, armada, policie, soudnictvi je totalne necinne. Takze svoji necinosti aktivne zapricinuji ISLAMIZACI.

J. Denemark 18.3.2019 10:57

Končím diskuzi. Vy jste zoufalec .)

P. Novak 18.3.2019 11:20

Zoufalec jses ty. A jeste navic hloupy.

P. Dvořák 18.3.2019 10:58

Sorry, máte teda hodně zvláštní pojetí spravedlnosti. Mýtus kolektivní viny je koukám zase v kurzu. Docela by mě zajímaly příklady té vaší nečinosti systému při porušování zákonů na NZ. Navíc postřílení lidí, kteří nic neudělali, ale mají jen tu smůlu, že jejich víru vyznavá banda teroristů není o spravedlnosti, právě naopak.

P. Novak 18.3.2019 11:44

Co je zvlastniho na pojeti spravedlnosti,kdyz trvam na tom,ze politici, armada, policie, soudnictvi maji dusledne vymahat, dle stavajicich platnych zakonu, onu spravedlnost?Kdo si precte Koran, jasne z Koranu pochopi, ze Islam je nezakonna politicka ideologie a to jiz dle soucasnych platnych zakonu. Kdyz nejaky kolektiv kolektivne porusuje zakony,tak ma za to brat zodpovednost vuci nasim organum cinnych v trestnim rizeni.

A nejedna se o bandu muslimskych teroristu. Jedna se o to,ze Slimove se v nasich zemich mnozi jako vsi. Jiz jen par generaci a muslimove budou tvorit vetsinu v "nasich zemich".Pak uz jen bude stacit naprosto demokratickym zpusobem,ze slimove navoli do nasich parlamentu slimaky,kteri tam budou tvorit parlamentni vetsinu a uzakoni slimacke zakony. Apak deti tvojich deti budou muset poslusne skakat jak slimaci budou piskat! I ten satek si tvoje vnucka bude muset poslusne rvat na hlavu! Protoze budeme miti slimacke zakony. O to se jedna. A NE o nejake muslimske teroristy.

P. Haraším 18.3.2019 11:57

nacismus, fašismus, komunismus jsou nezákonné a koukněte se na sebe...

P. Novak 18.3.2019 12:06

Nacismus, fašismus, komunismus a Islam jsou nezákonné.

Koukam na sebe...a co mam videt? Nerozumim vam.

J. Nový 20.3.2019 10:16

To asi těžko, když komouši sedí i v europarlamentu

P. Novak 18.3.2019 11:48

P.S. A nebo chcete rici, ze kdyz nejaky kolektiv porusuje zakony, tak by se z toho nemel zodpovidat organum cinnych v trestnim rizeni?

M. Pachner 18.3.2019 13:10

Naprosto s vámi souhlasím až na to, že se jedná o obyčejné lidi. Obyčejný člověk by něco takového neudělal, ale pocit bezvýchodnosti může časem zasáhnout lidí stále víc. V té souvislosti jsem si vzpoměl, že už jednou tu bylo, že za souhlas s atentátem na Heydricha se lidi stříleli. Teď se chystají nové procesy za souhlas s atentátem na NZ. To bohužel myšlení lidí nezmění. K tomu je potřeba, jak píšete, aby politici, policie, armáda a soudnictví začaly vykonávat svoji povinost......

P. Novak 18.3.2019 13:24

Otazkou je, kdo je ten "obycejny clovek".

Pro me osobne, obycejny clovek je, normalni clovek jako jste Vy ci ja, ci poslanci v nasich a jinych "demokratickych" parlmentech, ci jakykoliv jini normalni lide, napr. prodavacka, ucitel, ridic autobusu apod.

Rozdil mezi temi obycejnymi lidmi (ZOUFALCI) co vrazdi muslimy a temi obycejnymi lidmi nemuslimy co nevrazdi muslimy, je ten, ze ti obycejni lide co vrazdi muslimy, maji silnejsi vlastenecke, spolecenske citeni, nez my, co nevrazdime muslimy.

M. Pachner 18.3.2019 14:35

Nebo nejsou schopni zabít někoho, koho ani neznají, nebo je to kombinace obojího. Každopádně kdyby muslimové nezačali vraždit, nebylo by události na NZ. Za všechno bohužel nesou odpovědnost politici. Ti určitě ale žádnou vinu necítí. Teď budou trestat lidi za to, co si myslí, aby ukázali svůj ryzí charakter. Když nehnou zadkem, bude se situace jenom zhoršovat. Zoufalců bude přibývat.

P. Novak 18.3.2019 20:24

Rekl jste to vystizne. Souhlasim. Ja bych take nedokazal strilet muslimy. Misto toho bojuji SLOVEM svymi nazory.

P. Haraším 18.3.2019 16:11

vlastenecké?

P. Haraším 18.3.2019 9:07

islámský terorismus a terorismus ultrapravicový jsou stejné...

Najdete na Lidovky.cz