Podařilo se jim rovněž lokalizovat místo, kde by mohly být takzvané černé skříňky se záznamem letových operací.
Vaky s 22 mrtvými jsou uloženy k identifikaci v jakartské vojenské nemocnici, uvedla agentura ITAR-TASS. Vyhledávání mrtvých komplikuje krajně nepřístupný terén, nalezeny zatím nebyly ani největší části motorů a trupu.
Vyšetřovatelé mají k dispozici zatím jen kusy křídla. Na palubě stroje bylo 45 lidí, katastrofu nikdo nepřežil.
Zřejmě chyboval pilot
Podle indonéských médií se podařilo určit místo, kde jsou pravděpodobně "černé skříňky" se záznamem palubních operací a letové komunikace. Ani ty se ale zatím nepodařilo vyzvednout, protože jsou v propasti hluboké 500 metrů. Ve strži jsou podle expertů zřejmě i zbytky motoru a podvozek.
Letoun při ukázkovém letu ze zatím neobjasněných příčin snížil letovou výšku a narazil do úbočí sopky Salak. Stroj byl podle ruských zdrojů v dobrém technickém stavu a v době jeho pádu nebylo hlášeno ani špatné počasí. Podle spekulací ruského tisku byla příčinou katastrofy chyba pilota.