18. dubna 2017 16:00 Lidovky.cz > Zprávy > Kultura

Sylvester Stallone a Kurt Russell jako planeta. Strážci Galaxie 2 mají esa v rukávu

• Poslat
  • Redakce
  • 0Diskuse
Snímek Strážci Galaxie vol.2 (2017). | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Snímek Strážci Galaxie vol.2 (2017). | foto: Marvel/Disney

Uvedení očekávaného snímku Strážci Galaxie 2 do kin se blíží (česká premiéra 4.května). Na veřejnost pronikly informace o epizodních rolích známých herců, plánování dalšího dílu a také o jednom zajímavém prvenství. I první reakce kritiky, která měla možnost snímek při několika promírání v Americe již vidět, jsou velmi kladné.

V rytmu zbrusu nových Nejlepších hitů #2 pokračují ve filmu od studia Marvel Strážci Galaxie Vol. 2 dobrodružství party superhrdinů, kteří se vydávají až na samé hranice kosmu. Strážci se musí naučit držet pohromadě a odhalit tajemství rodičů Petera Quilla. Staří nepřátelé se stávají spojenci a na pomoc našim superhrdinům přicházejí i další oblíbené postavy z rozpínajícího se filmového vesmíru studia Marvel. (oficiální text distributora Falcon)

Snímek Strážci Galaxie vol.2 (2017).

O účasti Sylvestra Stalloneho (Rambo, Rocky, Demolition Man) na natáčení se dlouhou dobu spekulovalo. Teď po sérii prvních neveřejných promítáních je jasno - veterán akčních filmů Stallone si v nových Strážcích Galaxie zahrál „malou“ roli hrdiny Starhawka (vlastním jménem Stakar). Ten byl i členem původního komiksového týmu Strážců Galaxie z roku 1969, narozdíl od všech členů týmu z filmového zpracování. Akční ikona osmdesátých let Kurt Russell (Věc, Tango a Cash, Útěk z New Yorku) zase hraje otce hlavního hrdiny Star-Lorda (Chris Pratt). Jenže Ego, jak se Russellova postava jmenuje, není člověk, ale živoucí planeta. „Ano, jeho otec je planeta. Všechno bude vysvětleno ve filmu,“ řekl šokovaným fanouškům v San Diegu režisér snímku James Gunn. Ačkoliv je Ego existující bytost marvelovského univerza, přesto se film vydal jinou cestou, než komiksová předloha. V ní je otcem Star-Lorda mimozemšťan J ́son.

Je běžné, že marvelovské filmy mají závěrečné scény, které se promítnou až po titulcích. Původní Strážci Galaxie (2014) mají na konci odlehčenou scénu s digitálním mluvícím kačerem (Kačerem Howardem, hvězdou stejnojmenného amerického sci-fi snímku z roku 1995) Strážci Galaxie 2 budou mít podobných potitulkových scén rovnou pět, což na twitteru potvrdil režisér snímku James Gunn. Diváci se tak mohou připravit na to, že si v sále posedí ještě nějakou dobu i po skončení filmu. S pěti scénami jde ale i o prvenství co se potitulkového obsahu týče. James Gunn zároveň na své stránce na sociální síti Facebook prozradil, že se chystá třetí díl, který bude znovu režírovat on.

18.dubna 2017 v 08:05, příspěvek archivován: 18.dubna 2017 v 12:53

@screenrant Well, five, actually.

První názory kritiky na Strážce Galaxie 2 jsou nadšené. Recenzenti se vesměs shodují v tom, že je pokračování lepší a zábavnější než originál.

18.dubna 2017 v 07:00, příspěvek archivován: 18.dubna 2017 v 12:57

Guardians of the Galaxy Vol. 2 is funnier than the original, a ton of surprises, and an unexpected emotional profoundness. I am Groot.

• 0Diskuse

REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ, NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS Registrace

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07. Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.