BRATISLAVA Slovensko má svůj první hraný 3D spot, který láká k návštěvě slovenských velehor. Informoval o tom slovenský odborný týdeník o reklamě Stratégie. Výrobu 3D reklamy zadal největší subjekt v oblasti cestovního ruchu na Slovensku, společnost Tatry mountain resorts. Spot obsahující panoramatické záběry Tater vznikl díky takzvané stereoskopii: jde o natáčení s použitím dvou kamer, umístěných na speciální konstrukci nepříliš daleko od sebe. Při pohledu přes speciální 3D brýle se pak divákovi jejich záběry spojí a vytvoří iluzi 3D prostoru. Autorem kampaně je slovenská reklamní agentura Wiktor Leo Burnett, režisérské i kameramanské role se zhostil český filmový tvůrce F. A. Brabec, známý například jako režisér filmů Kytice a Máj.
Tatry propaguje první 3D spot
KAMPAŇ
Překvapení ve schránce: daň z nemovitosti vzroste i násobně. Víme, kolik si připlatí v konkrétních městech
Kelímek od jogurtu: mýt, či nemýt? Řada lidí stále tápe, co a v jakém stavu patří do tříděného odpadu
Matka oběti: mluvila jsem s blízkým vraha. Lenka Šimůnková hledá odpovědi na to, co se stalo na filozofické fakultě
V matematice je vidět zhoršení. Velký problém dělala úloha se švadlenami, říká šéf Cermatu po přijímačkách na SŠ
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.