Lidovky.cz

Březňákovi region nestačí. Kampaní míří na celou republiku

Pivo

  5:50
Reklamy na celostátních televizích a velká billboardová kampaň v Čechách, na Moravě i ve Slezsku. Pivovarnická společnost Heineken od začátku letošního roku zviditelňuje svůj podnik z Velkého Března.

Pivo z Velkého Března si oblíbily i jednotky Afrikakorpsu. foto: Pivovary Heineken ČR

Manažer značky Březňák Jakub Marek popisuje, že kampaň má oslovit hlavně “starší a konzervativnější lidi, kteří si nepotrpí na výdobytky moderní společnosti, zato jsou hrdí na své kořeny, rodinu a původ.“ Kromě televizních reklam vysílaných s přestávkami na kanálech skupiny Nova a Prima Cool a Prima Zoom se na venkovních plochách objeví i deset variant vizuálů.

Jedním z cílů kampaně je zviditelnit Březňáka i v českých regionech, kde se nyní příliš nekupuje. V současnosti boduje především ve svém “domácím“ Ústecku a třeba i v Německu. U našich západních sousedů je oblíbený dlouhodobě, což dokázala i druhá světová válka. Jednotky Afrikakorps maršála Rommela tohle pivo provázelo jejich tažením Saharou.

Svou historii počítá podnik od roku 1753, kdy ve Velkém Březně vzniká nový dvůr a pivovar. Po 153 letech je u Obchodní a živnostenské komory v Liberci zaregistrována obchodní známka s tváří Victora Cibicha, přednosty železniční stanice ve Velkém Březně. Dnes se tam vaří světlé výčepní pivo, ležák a sezónní speciály.

Autor:
zpět na článek


© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters, AFP. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.