Finanční podmínky transakce zveřejněny nebyly. Na trzích v Británii či v USA roste zájem lidí o tradičně vyráběná piva či piva místní produkce, a tlak na velké pivovarnické skupiny se tak zvyšuje, napsal list Financial Times. SABMiller má v plánu zvýšit tržby Meantime z prodeje jejích piv v Británii. Kromě toho se hodlá zabývat možnostmi vývozu na evropské trhy. Převzetí by mělo být dokončeno do začátku června.
Pivovarnická společnost Meantime vznikla v roce 1999 v Londýně. Prodej jejích piv vzrostl loni o 58 procent. Překonal tak celkový růst britského pivního trhu, kde se objem prodeje za stejné období zvýšil o jedno procento, uvedl SABMiller, který je druhým největším producentem piva na světě. Vedle Prazdroje a jeho českých značek je znám značkami jako Peroni, Grolsch nebo Miller.
Podle šéfa londýnského Meantime Nicka Millera je SABMiller skvělou firmou ke spolupráci. „Vidí příležitost a věří v dlouhý život moderního řemeslného piva v Británii,“ uvedl prohlášení Miller, který podle agentury Bloomberg dříve ve firmě SABMiller pracoval.