Lidovky.cz

Praha 6 šokuje videem

Česko

  11:41
PRAHA - Šokující reklamní spot zaměřený na neukázněné majitele psů vypustila na český web radnice Prahy 6. „Je to taková třešinka na dortu naší kampaně,“ řekl o videu starosta Tomáš Chalupa.

Spot začíná pohledem na Vítězné náměstí v Dejvicích. Na trávě sedí pár. Žena postupně vkládá muži do úst jahody, on si se zavřenýma očima pochutnává. Zasněná slečna pak omylem sáhne vedle talíře a strčí své lásce do pusy psí exkrement. Chlapec má celou pusu hnědou a překvapeně pomlaskává.



Klip režiséra Marcela Bystroně vyšel městskou část na dvacet tisíc korun. „Měli jsme několik návrhů, ale tenhle byl nejlepší. Zpočátku jsem si nebyl úplně jistý, ale nemůžeme se tvářit, že problém psích hovínek neexistuje,“ řekl Chalupa s tím, že reklama má apelovat i na ty majitele psů, kteří sice uklízejí výkaly na chodnících, ale na trávě v parcích je nechávají. Podobně šokující spot byl zveřejněn před několika lety v Londýně. Reklama byla přijata vesměs pozitivně, a to i přesto, že v ní dva muži vykonávají potřebu na chodník. Nápad potom použila také radnice Prahy 5. „Chtěli jsme něco originálního. Je to sice ostré, ale lidé zpozorní. Hlavně posílají náš spot dál, o to nám šlo,“ řekl mluvčí radnice Martin Šálek. Video mělo mít původně erotický nádech. Inspirací byl film 9 a 1/2 týdne.

Reakce na video prý zatím přišly většinou kladné. Spot víceméně schvaluje i ředitel Asociace českých reklamních agentur Pavel Brabec: „Pokud je to brané v nadsázce a splní to účel, tak na tom nevidím nic špatného.“

Autoři:
zpět na článek


© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters, AFP. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.