Lidovky.cz

Richtrova Taťána Praze nepomohla

Česko

  10:03
PRAHA - Kritici klipu s topmodelkami Petrou Němcovou a Taťánou Kuchařovou, který měl propagovat Prahu, si mohou mnout ruce. Klesající zájem turistů o Prahu potvrzuje jejich slova o tom, že takový druh reklamy nezabere.

Taťána Kuchařová bude spolu s Petrou Němcovou provázet TV diváky Prahou. foto: Ondřej Němec, Lidové noviny

Spot s kráskami, do nějž pražský magistrát investoval osm a půl milionu korun, vysílá satelitní stanice TV Fashion – podle kritiků třetiřadá televize. Modelky se na obrazovce procházejí v pražských ulicích a u nejznámějších památek a připíjejí si šampaňským. Klip poběží v televizi, která se podle svých internetových stránek zaměřuje na módu, celebrity a life style, až do osmnáctého srpna.

Půlminutový obrázek Prahy coby města luxusu měl podle přání magistrátu přivést místo takzvaných pivních turistů spíše movitější klientelu, která bude v Praze více utrácet. Nyní se ale ukazuje, že takové vysněné, dobře situované návštěvníky nemá město čím zaujmout. Pověstně krásné Češky jsou v kontrastu se špinavými podchody, drzým personálem restaurací, prohnanými kapsáři nebo šidícími taxikáři jen slabým magnetem.

A přiznává to sám radní Milan Richter, který reklamní klip nechal vyrobit v době, kdy už nejméně půl roku „randil“ s jednou z hlavních aktérek, bývalou Miss World Taťánou Kuchařovou. Svůj vztah přitom podle všeho zatajil i před svými kolegy v radě, která o penězích na reklamu rozhodovala. Podle radního ale Kuchařová vystupovala bez nároku na honorář, tudíž prý o střet zájmů nešlo.
zpět na článek


© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters, AFP. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.