Železné sloupy podpírají historické trámoví dvorany budovy z roku 1845 kvůli jejímu zchátralému stavu na šesti místech, uvolněný sloup dopadl do míst, kde se běžně pohybují cestující.
Kolem 20:00 byl sloup vrácen na místo, jelikož však meteorologové očekávají v noci bouřky a silný vítr, zůstane hala pro jistotu uzavřena. České dráhy, kterým budova patří, budou spolu s dodavatelskou firmou zjišťovat, jak je možné, že podpěrný sloup
spadl.
Kvůli havárii je uzavřena i část nástupišť, vlaky budou odjíždět z nástupišť 4, 5, 6 a 7. Protože kvůli uzavřenému nádraží není přístup k pokladnám, budou si lidé podle Kubaly kupovat jízdenky až přímo ve vlaku. Nádraží je nejvytíženější stanicí pražských městských a příměstských železničních spojů, denně jím projde 30.000 Pražanů a Středočechů využívajících tyto spoje.
Prahy přesto chce, aby v místě nádraží vzniklo nové městské centrum, s nádražím už nepočítá. České dráhy ho chtějí pouze přestavět a modernizovat, neví, jak by se Masarykovo nádraží při jeho úplném zrušení nahradilo, protože kapacita Hlavního nádraží na to nestačí.
Kolem 20:00 byl sloup vrácen na místo, jelikož však meteorologové očekávají v noci bouřky a silný vítr, zůstane hala pro jistotu uzavřena. České dráhy, kterým budova patří, budou spolu s dodavatelskou firmou zjišťovat, jak je možné, že podpěrný sloup
spadl.
Kvůli havárii je uzavřena i část nástupišť, vlaky budou odjíždět z nástupišť 4, 5, 6 a 7. Protože kvůli uzavřenému nádraží není přístup k pokladnám, budou si lidé podle Kubaly kupovat jízdenky až přímo ve vlaku. Nádraží je nejvytíženější stanicí pražských městských a příměstských železničních spojů, denně jím projde 30.000 Pražanů a Středočechů využívajících tyto spoje.
Prahy přesto chce, aby v místě nádraží vzniklo nové městské centrum, s nádražím už nepočítá. České dráhy ho chtějí pouze přestavět a modernizovat, neví, jak by se Masarykovo nádraží při jeho úplném zrušení nahradilo, protože kapacita Hlavního nádraží na to nestačí.