Lidovky.cz

LN: Vláda končí a utrácí za kampaň na NERV

Česko

  22:05
PRAHA - Vláda Mirka Topolánka sice ve čtvrtek končí, ale na poslední chvíli si ještě stačila udělat reklamu. Za vlastní propagaci utratila z peněz daňových poplatníků osm milionů korun.

Billboard vládní kampaně NERVu. foto: Jindřich Mynařík, Lidové noviny

Kampaň na billboardech, v novinách i letácích má informovat občany o protikrizových opatřeních, která odcházející vláda zavedla. Akce odkazuje i na Topolánkovu Národní ekonomickou radu vlády (NERV), která se na přípravě protikrizového plánu podílela.

„Dalším cílem kampaně je povzbudit důvěru občanů v ekonomiku ČR,“ vysvětlila Topolánkova mluvčí Jana Bartošová.

Za kampaň na poslední chvíli vládu tvrdě kritizuje ČSSD. „Je to nestoudnost odcházející vlády si zařizovat z peněz daňových poplatníků svoje vlastní PR,“ řekl LN předseda socialistů Jiří Paroubek.

O vládní propagaci protikrizových opatření nevědí ani sami členové NERVu.

Další informace
o vládní kampani NERVu
si přečtěte v čtvrtečním vydání deníku

Autor:
zpět na článek


© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters, AFP. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.