Billboardy Komunistické strany Čech a Moravy se objevily na ulicích před volbami do Poslanecké sněmovny v roce 2006. Komunisté v nich odkazují na skutečnost, že "Mají řešení" v problematice zdravotnictví a výchovy dítěte.
Naproti tomu Občanská demokratická strana si vzala z "komunistického" hesla pouze slovo řešení a použila ho v odstrašující kampani proti ČSSD před letošními červnovými volbami do Evropského parlamentu v podobě "Řešení místo Strašení." Na billboardu ODS je v levé půlce zobrazen na modrém pozadí předseda občanských demokratů Mirek Topolánek se slovem "Řešení." Pravou půlku billboardu, která je oddělená slovem "místo," pokrývá zesměšňující fotografie šéfa ČSSD Jiřího Paroubka na oranžovém pozadí se slovem "Strašení."
"Někdy se konkurenti od nás inspirují. Některá hesla, která jsme měli v předchozích volbách, se nyní objevují u jiných stran. Asi nebude úplná náhoda, když se ve volbách v roce 2006 objevilo na našich billboardech heslo "Máme řešení," tak se odbodná formulace objevila v kampani ODS ve volbách do Evropského parlamentu, řekl Lidovkám.cz místopředseda komunistů Jiří Dolejš.
ODS jakoukoliv inspiraci hesly na komunistických billboardech popírá. "Náš koncept vznikl originálně pro evropskou kampaň. Mohlo dojít k tomu, že se v jiném čase potkaly dva podobné nápady, rozhodně se však tvůrci naší kampaně neinspirovali nápady KSČM," řekl Lidovkám.cz mluvčí občanských demokratů Martin Kupka.