Lidovky.cz

Volby skončily, politické billboardy visí dál. Jejich místa nikdo nechce

PRAHA - Zhruba dvacet měsíců od nich lidé nemají pokoj. Počínaje eurovolbami na jaře 2009 shlíží z billboardů a plakátů všudypřítomní politici. Nic na tom nemění fakt, že poslední volby, do Senátu, skončily předminulý víkend.

Předvolební kampaň ČSSD foto: Lidové noviny

Stále jsou k vidění ne vždy oduševnělé tváře a zhusta ještě méně oduševnělé slogany. A podle reklamních expertů to leckde hned tak nebude jinak.

Politici si totiž často platí reklamu i na místech, kde o ni není zájem. "Pokud se plocha neprodá, její přelepení znamená další náklady. Takže agentury postupují často tak, že tam nechají starou reklamu," řekl LN mediální magnát Jaromír Soukup.

Kde billboardy 'straší' nejdéle a jak to funguje v jiných zemích? Čtěte pondělní

Témata: Jaromír Soukup
zpět na článek


© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters, AFP. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.