Lidovky.cz

ČSSD vyráží na internet. Strana chce voliče lovit ‚selfíčky‘

Česko

  7:54
Co se týče témat, sociální demokraté v kampani před podzimními volbami do krajů a Senátu nepřekvapí a drží se prověřeného hesla Přidat všem. Alespoň formou to letos nejsilnější vládní strana zkusí jinak a při vemlouvání se do voličské přízně vsadí mnohem víc na internet. Vlastně nejvíc ve své historii. Balík peněz, jaký si oranžoví vyčlenili na online kampaň, do virtuální agitace dosud nedali. A čtvrtina z financí má padnout na úplnou novinku – cílené bannery.

Kampaň ČSSD. foto: Lidové noviny

V závěru srpna zahájí strana agitaci mítinkem v Plzni. O dva týdny dřív začne hlasy dobývat na internetu

Ty mají fungovat na stejném principu jako známá kontextová reklama. Když třeba člověk ze severu Moravy stráví odpoledne hledáním pracovních inzerátů, při večerním brouzdání po webech na něj vyskočí obdélník se sdělením, že ČSSD zajistí rozšíření blízké průmyslové zóny, takže příležitostí k zaměstnání přibude. Každý kraj bude mít přichystány agitace šité na míru svým potřebám.

„Máme ambici opakovaně zasáhnout 15 milionů zařízení,“ řekl LN zdroj obeznámený s přípravou kampaně. Onlinová předvolební masáž začne 15. srpna.

Témata: ČSSD, Plzeň, Internet, Morava
zpět na článek


© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters, AFP. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.