"Předpokládat, že to, co dělalo firmu úspěšnou v minulosti, platí i pro její budoucnost, je naivní a nebezpečné. Schopnost inovovat je klíčem k budoucímu úspěchu nejen ve vydavatelském byznysu," vysvětluje Josef Havelka, generální ředitel mediálního domu Sanoma, v tiskové zprávě.
Sanoma Media PrahaSanoma Media Praha, součást společnosti Sanoma Media International, vydává časopisy jako Vlasta, Květy, Story, Marie Claire, National Geographic, Překvapení, Dům & Zahrada, Sedm, Fajn Život, Kuchyně.cz či Praktická žena. |
Gallo pak založil internetový deník Aktuálně.cz, který dodnes funguje. Od roku 2006 řídil vydavatelství regionálních deníků Vltava-Labe-Press, kde zavedl vlastní informační agenturu Rebel. V roce 2008 nastoupil jako ředitel pro rozvoj mediálních strategií do kellnerovy společnosti PPF Media. Zde začal rozvíjet svůj projekt hyperlokálních medií Naše adresa, kombinovaný s mediálním školicím střediskem. Projekt skončil po dvou letech se ztrátou nejméně 200 milionů.
Loni Gallo založil konzultační společnost GalloMultiMedia a své nápady prodává vydavatelům v Egyptě a Saúdské Arábii.
K nabídce vydavatelství Sanoma Gallo v tiskové zprávě uvedl: "Proměně bude předcházet personální audit a detailní analýza současného fungování jednotlivých titulů. Následně navrhneme kroky, které povedou k ještě větší efektivitě provozu redakcí mediálního domu a k jejich multimediálnímu nastavení, které pomůže otevřít nové zdroje příjmů."