OBRAZEM: Jak šel čas s Kotvou. Obchodní dům mění majitele a čeká ho rekonstrukce |
„Letošní rok bude pro všechny náročným obdobím, i proto jsme se rozhodli počátkem příštího roku potěšit naše návštěvníky,“ říká ředitelka OC Šestka Michaela Němcová.
Jako partnera si OC Šestka vybrala finskou společnost, která realizuje obdobné projekty po celém světě. Mezi hlavní atrakce areálu budou patřit futuristické tobogány a skluzavky, obří prolézačky různých tvarů a délek, parkurové areály i hřiště všeho druhu pro outdoorové sportování.
Obchodní strategie
OC Šestka se dlouhodobě potýkala s nízkou návštěvností. Důležité je proto i obchodní hledisko. „Snažíme se dlouhodobě zvyšovat návštěvnost a toto představuje jeden z kroků,“ vysvětluje Němcová.
V minulém roce se centrum rozhodlo investovat do modernizace obchodních prostor zhruba 100 milionů korun. Meziroční nárůst návštěvníků pak meziročně stoupl o 20 %. Zdvojnásobily se také tržby. „Chceme v tomto trendu pokračovat i nadále,“ dodává Němcová.