Jak vypadal pravěk videoherního průmyslu? Počítače a herní konzole z osmdesátých a devadesátých let zvládaly nepatrný zlomek toho, co svedou dnešní výkonné stroje. I tak několika generacím přichystaly nezapomenutelné chvíle zábavy a odreagování. Co stálo za úspěchem takových firem jako Nintendo, Sega nebo Electronic Arts? Jak vznikl žánr hry na hrdiny, takzvané RPG? Tyto otázky i mnohé další zodpoví High Score.
Za šestidílnou sérií stojí dokumentaristka France Costrelová. Ta je podepsaná pod sériemi Dark Net (2016-2017) a Finding Fathers (2011). Ta své rozhodnutí natočit videoherní dokument obhajovala tím, že právě videohry jsou univerzálním jazykem po celém světě.
High Score je převážně sbírkou rozhovorů s vývojáři i samotnými hráči. Costrelové se podařilo vyzpovídat i úplné legendy oboru, jakými jsou Tomohiro Nišikado (tvůrce Space Invaders) nebo Šigera Mijamora (tvůrce nejznámější videoherní postavičky, instalatéra Maria).