Lidovky.cz

Apple s Agátou

Názory

  12:54
Španělský management někdejšího Českého Telecomu, dnes známého pod značkou Telefónica O2, završil radikální proměnu image své mobilní divize.
Kdysi býval Eurotel prémiovou značkou mířící na movitější zákazníky. Těžil z toho, že míval na trhu mobilních telekomunikací monopolní postavení a jeho služby si mohli dovolit jen bohatší lidé.

Když na displejích mobilních telefonů nahradila obchodní značku Eurotel chemická značka kyslíku, věci se začaly měnit. Nejenže odešla silná česká značka, ale Telefónica se rozhodla přiblížit k trhu, kde do té doby vládl T-Mobile.

Včera jsme se dočkali dokončení této proměny. Prvním šťastným zákazníkům Telefóniky O2, kteří si vystáli frontu na nový iPhone, blahopřála v Praze česká Paris Hilton Agáta Hanychová a v Brně jí zdatně sekundovala další modelka jménem Lucie Hadašová.

Chtěla-li Telefónica ukázat, jak nízko dnes s postavením své značky míří, nemohla si vybrat lépe. Pro prezentaci telefonu od značky Apple, pro niž je image důležitou součástí úspěchu, však nemohla vybrat hůř. Snad se o tomto propagačním supervýkonu nikdy nedozví Steve Jobs, jinak by si to s manažery Telefóniky musel přijet do Prahy osobně vyřídit.

Někdejšímu Eurotelu by prostě i po změně názvu pořád slušel konzervativnější háv.

zpět na článek


© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters, AFP. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.