Lidovky.cz

Prosťáčci z vísek

Názory

  18:32
Ad LN 21.7.: Fischer lhal do poslední chvíle

Na tomto rozhovoru s redaktorem LN mě nejvíce vylekala slova pana Jaromíra Beránka ze společnosti Mag Consulting o tom, jak jsou lidem zrušený let a náhradní přeprava kompenzovány například přemístěním ze tří- do čtyřhvězdičkového hotelu. A pan Berének pokračuje: " Problém je, že někteří lidé to ani neocení, protože třeba lidé z venkova se v takovém prostředí ani neumějí chovat a pak si stěžují" !
Máme s manželkou objednanou cestu k moři a to rovnou do čtyřhvězdičkového hotelu, tak nevím jak to tedy zvládneme. Třeba nám vážený pan analytik cestovního ruchu pan Jaromír Beránek nebo společnost, kterou zastupuje, mohou doporučit nějaký crash kurz správného chování.

P.S. Foto pana Beránka, které článek doprovází si vystřihnu a vezmu sebou na zmíněnou cestu.Určitě pomůže!

                              

Autor:
zpět na článek


© 2024 MAFRA, a.s., ISSN 1213-1385 © Copyright ČTK, Reuters, AFP. Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.