Falešné obyvatele nebylo přitom těžké rozpoznat už při letmém pohledu. Jednalo se o účty často bez „přátel“. Při důkladnějším zkoumání vyšlo najevo, že tyto falešné účty používaly často fotografie cizinců jako profilovou fotku a samozřejmě měly vymyšlená jména.
Například o košické dopravě diskutovaly účty s fotografiemi italské fashion bloggerky, slovenského moderátora a opozici kritizoval pravděpodobně náhodně vybraný Holanďan.
Přitom podle Denniku N tato taktika je sice nově i na facebooku, ale je pokračovatelem používání falešných účtů v diskuzích chválicích počínání strany Smer.
Rozjezd tohoto stylu zvyšování popularity začal podle Denniku N před komunálními volbami v Košicích, kdy proti sobě stáli Richard Raši a Rudolf Bauer. Loajální facebookoví fanoušci současného primátora Košic Rašiho například vychvalovali, jak skvěle fotí panorama města a nebo se naváželi do jeho oponenta.
Poté, co Raši post primátora obhájil, začali falešní Košičané uklidňovat rozmrzelé „spoluobčany“, kteří si například stěžovali na stav dopravy ve městě.
Richard Raši Denniku N sdělil, že o falešných účtech nic neví.