Podle feministických skupin reklamní kampaň „vyvolává zvracení“ a jedna z žen dokonce úmyslně poškodila výlohu vylepením transparentu s nápisem: Ženy musí mít plná lidská práva. Členové skupiny Feminističtí přátelé Nottinghamu proti vystaveným kusům oblečení v této kombinaci protestovali a požadoval jeho stažení.
„M&S Nottingham, opravdu jsme se za posledních 35 let nic nenaučili?“ uvedla pro televizi BBC jedna z aktivistek Fran Baileyová. „Nebo jsem sama, kdo shledává tuto vitrínu za naprosto k pozvracení?“
Podle ní je ve výloze zobrazen dvojí standard, který jasně říká, že se ženy převážně zajímají o malé kalhotky, zatímco muži jsou vyobrazováni jako mocní, kteří musí být působiví.
„Nemám problém s tím, co lidé nosí, jen toto vzájemné porovnání považuji za hrubě urážlivé,“ dodala Baileyová. Kriticky se k výloze postavila i organizace FiLia, která je považována za největší sdružení feministek v Británii
Podle mluvčí M&S však jde o celonárodní kampaň, kterou nemá společnost v plánu stáhnout. Není prý nic špatného na „malých nóbl kalhotkách“, které „musíte mít“. Firma prý prodává více spodního prádla ve Velké Británii, než kterýkoliv jiný prodejce.
„Jednu z kombinací prádla jsme vystavili v našich vitrínách. Jde o širší kampaň Vánoční momenty, která zobrazuje celou řadu produktů, které musíte mít,“ uvedla společnost. „Kampaň zobrazuje i modela Davida Gandyho, jak umývá nádobí, i po rodinu, která se k sobě tulí v ladících pyžamech.“
Na celou záležitost reagoval i samotný model David Gandy. „Pokud nějací muži touží po ‚nóbl spodním prádle‘ na Vánoce, tak možná tuším, kde byste je mohli koupit,“ napsal model na Twitter s odkazem na spodní prádlo od společnosti M&S.