Jednu z prvních karikatur, která se objevila na sociálních sítích, zveřejnil deník Le Figaro. Zvoník od Matky Boží na něm drží katedrálu a pláče nad její zkázou.
Bez odezvy událost nenechal ani tradičně útočný magazín Charlie Hebdo, jehož karikaturisté na titulní straně zobrazili prezidenta Emmanuela Macrona, který má místo vlasů hořící katedrálu.
S popisky „Reformy“ a „Začínám od kostry“ se autoři pravděpodobně snažili jednak zmínit fakt, že shořela hlavní část katedrály (její kostra), ale také upozornit na skutečnost, že prezident musel odložit svůj velký projev k národu. „Je commence par la charpente“ lze totiž také volněji přeložit jako „Začínám s osnovou (projevu)“.
Ve středu odpoledne se začaly objevovat zprávy, že žár plamenů v kombinaci s vodou mohl značně poškodit strukturu celé katedrály. Právě tento problém akcentuje ve své čtvrteční karikatuře kreslíř deníku Le Monde Gorce. Jeho tučnáci říkají: „Chtělo by to na nic nesahat“.
Pro deník Le Monde pak jeho autor Plantu ve středečních novinách poukazuje na plán prezidenta Emmanuela Macrona na rekonstrukci vyhořelé katedrály za pomoci peněz z ministerstva financí.
Karikaturista britského deníku The Guardian Steve Bell pak na rozdíl od svých francouzských kolegů klade důraz především na příspěvky od miliardářů s tím, že by se loga jejich firem mohla objevit na obnovené katedrále.
Nápis „Because you’re worth it“ (Protože vy za to stojíte), který se na obrázku objevuje, je odkazem na reklamní slogan společnosti L’Oreal, jejíž vlastníci slíbili na obnovu katedrály na 200 milionů eur.
Podobně se k události staví i karikaturista Reynolds, který zdůrazňuje především fakt, že miliony eur od francouzských miliardářů zatím byly pouze přislíbeny.