Provoz zahájí 9. září v poledne. Zaměří se na lidi od 15 do 35 let, uvádět chce dvě až tři původní videa denně o počítačových hrách, filmech či motorismu. Zaujmout se pokusí i s Buzi show s homosexuálním moderátorem či cyklem Kalba s Mikym, co „má neustále žízeň“.
Prostor mají dostat právě neznámé tváře. „Není umění si celebritu zaplatit, aby moderovala. My je ale chceme vytvořit,“ prohlásil ředitel projektu, student Pier Kurth. S Jakubem Vanišem, většinovým majitelem společnosti TYVi a aktérem některých pořadů, plánují do dvou měsíců přilákat 1500 uživatelů denně. Získat je chtějí na společenských akcích i přes sociální sítě.
Počáteční investice plus náklady na první rok provozu činí podle Vaniše milion korun. Autoři projektu věří, že vložené peníze, zčásti půjčené, se jim vrátí do dvou let z reklamy a zakázek. Kromě týmu 20 lidí (žádný není zaměstnanec, někteří nepobírají ani honorář) chce TYVi.cz publikovat také videa natočená samotnými uživateli.
Tuto možnost teď začal nabízet i projekt BOOMtv firmy Tocculio, jenž odstartoval loni. Avizuje spolupráci s hudebními vydavatelstvími Sony BMG a EMI či infokanálem UPC Express. Statistika Toplist nyní BOOMtv přiznává zhruba 10 tisíc návštěvníků denně.
Desítky milionů do vlastní produkce investuje od loňského prosince Bedna.tv. V červnu uvedla sportovní kanál Red bull TV, bere klipy od slovenské televize Musiq1 a plánuje kabelové a satelitní vysílání.
Mezi webovými televizemi v červenci vedl Stream.cz, měl 113 tisíc návštěvníků denně. Těží z provázání s portálem Seznam a přebírá původní pořady televize Prima.