Golfista Tiger Woods, který si podle odhadů vydělá na příjmech z reklamy 100 milionů dolarů ročně, přišel kvůli své mimomanželské aféře o dalšího sponzora.
Ruce pryč od Woodse dal už i největší americký mobilní operátor AT&T, který sice golfistovu tvář přímo v reklamě nevyužíval, ale jehož logo od loňského února zdobilo Woodsův bag.
„Končíme sponzorskou dohodu s Tigerem Woodsem a přejeme mu všechno nejlepší,“ stojí ve strohém prohlášení společnosti, která podrobnosti odmítla komentovat.
Riziko spojení s golfistou, jehož pověst pošpinila provalená nevěra, bylo pro AT&T natolik vysoké, že se rozhodl smlouvu ukončit, ačkoliv zřejmě zaplatí tučné odstupné. Sponzoři přišli o 12 miliard Nepříjemná zpráva pro Woodse přišla jen dva týdny poté, co šestiletou spolupráci s ním ukončila i společnost Accenture a co výrobce žiletek Gillette oznámil, že golfistu stahuje ze svých reklam. Stejně se zachoval i Gatorade a Tag Heuer.
„Je to jako sněhová koule, která se nabaluje a přitom nabírá rychlost,“ citovala agentura Bloomberg Brada Adgateho z marketingové společnosti Horizon Media.
Z velkých sponzorů už stojí za Woodsem jen Nike a Upper Deck, výrobce sportovních kartiček. Podle odhadů výzkumníků totiž přišli Woodsovi sponzoři od vypuknutí aféry už o 12 miliard dolarů.