PRAHA Výdaje zadavatelů internetové reklamy v hrubých cenách loni v České republice meziročně stouply o 17,5 procenta na 4,24 miliardy korun. Uvedlo to Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR). Údaje jsou v ceníkových cenách, neberou tak v úvahu množstevní ani jiné slevy a barterové smlouvy. Celkový objem tržeb z reklamy u všech typů médií kromě internetu se loni v Česku meziročně snížil o 2,5 procenta na 52,592 miliardy korun.
Zadavatelé reklamy víc utráceli
INTERNET
Překvapení ve schránce: daň z nemovitosti vzroste i násobně. Víme, kolik si připlatí v konkrétních městech
Kelímek od jogurtu: mýt, či nemýt? Řada lidí stále tápe, co a v jakém stavu patří do tříděného odpadu
Matka oběti: mluvila jsem s blízkým vraha. Lenka Šimůnková hledá odpovědi na to, co se stalo na filozofické fakultě
Armáda kupuje nová nákladní auta, už to ale nebudou kopřivnické Tatry. Nahradí je vozidla značky Volvo
V matematice je vidět zhoršení. Velký problém dělala úloha se švadlenami, říká šéf Cermatu po přijímačkách na SŠ
Klíčový aktér kauzy Dozimetr žádá výslech Rakušana a dalších členů hnutí STAN. Ministr se už vyjádřil
Financial Controller (A12540)
AURES Holdings a.s.
Praha