Diskuze
ZVĚŘINA: Pavilony opic. Učitelé sami bez pomoci autoritu nezískají
Děkujeme za pochopení.
K. Stržanovský
Posledním ministrem školství, u kterého měli učitelé pocit, že za nimi stojí, byl zelený ministr Liška. Od té doby je nejlepším řešením školství opustit. V soukromé sféře si učitel vydělá přibližně dvojnásobek toho, co ve škole.
Problém byl již popsán filmem ,,Obecná škola".Hlavně větou ,,Tělesné tresty nejsou dovoleny.Ve výjimečném případě lze učivo a kázeň zdůraznit".Navíc v době elektroniky by učitelé měli mít telefony s moderními aplikacemi a o chování takových darebáků prostě ihned informovat jeho rodiče.Třeba krátkým šotem jeho chování,zkoušení a podobně.Nemyslím,že by nějaký rodič takového žáka zůstal netečný.
J. Miksik
Uz jenom to, ze nekdo napise "spolecnost musi vyzadovat po rodicich spolupraci pri vychove jejich deti" ukazuje kam az jsme se dostali.
P. Dostál
Jistě máte pravdu, existují rodiče, kteří pohrdají učiteli, protože vydělávají víc a témuž učí své děti. Ovšem takoví pohrdají nejenom učiteli a moc s tím nadělat nejde. Nicméně takových rodičů (a dětí) je jen zlomek (nevylučují ovšem, že Praha je jich plná :-)) a určitě nejsou příčinou dnešního stavu škol. Stejně jako příčinou není inkluze - přes všechny kecy školy často žádnou inkluzi nezavedli, případně jen na papíře, IVP jako nedílná část kurikulárních dokumentů inkludovaných žáků je mnohdy jen cár papíru a ministerstvo školství řeší ve skutečnosti jediný problém inkluze - že platit asistenty je drahé.