Společnost Mather Communications, patřící do komunikační skupiny Mather, připravila pro toto sdružení kampaň, jejímž cílem je upozornit veřejnost na telefonickou krizovou pomoc, Linku Anabell. Tu by měly využívat především dívky s mentální bulimií nebo anorexií, případně lidé z jejich okolí.
Tisková kampaň se sloganem „Pomozte nám, potřebují zachránit samy před sebou“ se objeví během dubna v denním tisku a v časopisech věnujících se životnímu stylu. Autorem jejího kreativního řešení je kreativní ředitel Mather Communications Jiří Langpaul. „Tiskový inzerát využívá alarmující fotografie mladé dívky v nelichotivé pozici typické pro poruchy příjmu potravy. Ruka v ústech zároveň symbolizuje pistoli jako prostředek vlastní záhuby. Texty shrnují v několika krátkých větách závažnost problému anorexie a bulimie mezi dívkami,“ říká Langpaul.
Snímek zvracející dívky pořídil reklamní fotograf Goran Tačevski, který s občanským sdružením Anabell spolupracuje dlouhodobě – fotografoval mimo jiné obálku loňského listopadového čísla časopisu Marie Claire, které vznikalo ve spolupráci s tímto sdružením a věnovalo se právě poruchám příjmu potravy. „O mentální anorexii a bulimii je třeba hovořit a naším cílem je vyvolat diskusi, která by napomohla i prevenci těchto problémů,“ řekla tehdy šéfredaktorka časopisu Lenka Bullová.