Diskuze
Pilot havarovaného letadla neměl licenci
Děkujeme za pochopení.
Jap
Dalsi Arogantni Osel
Leze to z nich jako z chlupate deky.
Pripadalo mi to podezrele, kdyz originalni clanek v LN mluvil o pilotovi v superlativech, novinar se nechal zmanipulovat lidmi z firmy a papouskoval jejich zavadejici reci jako ze to byl "pan pilot" atd. Bez toho aby novinar radeji napsal, kolik hodin mel pilot naletano na tomto typu letadla. Protoze toto letadlo, bylo u firmy jen kratkou dobu. Toto letadlo je v ceskem leteckem parku dost unikatni, je vice jak 2x tezsi / pres 4 tuny , / nez popularni cesky maly dvoumotorak Morava L-200, / necele 2 tuny / , a je vybaveno turbinovymi motory, a leta o 150 km/hod rychleji / 450km/hod / , nez Morava / 300 km/hod/, . To ale take znamena, ze ma vyssi pristavaci rychlost, a vyssi pozadavky na zkusenost pilota. Je to opravdovy plnokrevnik ve sve kategorii malych vrtulovych letadel. Proto vyuzivat sefovskeho postaveni a drapat se za ridici paku takoveho letadla, kdyz na to nemam ani papiry ani vycvik ani zkusenosti je naprosta hloupost, nezodpovednost a arogance, ktere se plati zivotem. Letadlo bylo u firmy kratkou dobu a ani zkusenejsi pilot v kabine s nim nemel moc naletano a bylo prave po opravach, a uz proto ho mel pilotovat ten zkusenejsi a opravneny pilot, Vypada to, ze zkusenejsi pilot byl uveden v dokumentech a je mozne, ze ho pan sef z riciho sedadla vystrnadil. On jako profesional ale za tento podvod nese take odpovednost. Sef firmy, tim ze neopravnene letadlo pilotoval, je odpovedny za smrt pasazeru, zeny na zemi na Ukrajine a za skodu, protoze bych se divil, kdyby to pojistovna cele zaplatila. Mozna existuje nejake povinne ruceni ale letadlo firma odepise. A myslim si ze na nem mohli mit dluh, a ze je take budou soudit pozustali lidi zabitych pri havarii. Takze pan arogantni majitel firmy, nejen svoji rodinu opustil predcasne, ale take financne zruinoval rodinnou firmu.