Pátek 26. dubna 2024, svátek má Oto
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Fotbal jako charita

Policie nadále nehodlá doplácet na fotbalové chuligány a neměla by suplovat pořadatelskou službu na fotbalových stadionech. Pořadatelům se to nelíbí, nicméně je to v pořádku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Petr B.

26. 2. 2008 23:07
Nevíte někdo ...

... nevíte někdo pls jak se to řeší třeba v Anglii, či třeba v Rusku ?

0 0
možnosti

Petr B.

26. 2. 2008 23:16
Re: Nevíte někdo ...

ale je asi fakt, že by mělo být jasně stanoveno, čím fotbal je... zda je to prostě něco jako koncert hudební skupiny v Sazka Areně, nebo něco, co si přítomnost policie zaslouží nebo rovnou vyžaduje... zase porovnávat hrušky s jabkama ... no šak víme vo co go

0 0
možnosti

Halo

26. 2. 2008 22:33
Zcela souhlasím

Je ještě jedno řešení: Ať si policie klubu naúčtuje KOMPLETNÍ výlohy spojené s fotbalovými zápasy a klub to cvakne.  Do poslední koruny a včetně všech excesů spojených se zápasem (např. fanoušci Baníku zdemolují okolí Hradčanské, policie zasahu, několik aut vytlučená okna... Sparto cáluj. ANi korunu by neměl dávat stát, obec, pojišťovna ani nikdo další.

0 0
možnosti

Jiří Beránek

26. 2. 2008 20:37
policejní manévry v Brně

Včera večer jsem na vlastní oči zažil stovky po zuby ozbrojených těžkooděnců, jak udržovali pořádek a klid před hrstkou fanoušků Slávie převážně z řad studenstva. Nevím proč, ale připomnělo mi to listopad 1989. Kladl jsem si otázku, kolik ta akce musela stát a jestli ti příslušníci někde nechyběli... Rv

http://beranek.bigbloger.lidovky.cz/c/26581/Quo-Vadis-Slavia.html" target="_blank">http://beranek.bigbloger.lidovky.cz/c/26581/Quo-Vadis-Slavia.html

0 0
možnosti

Czert

27. 2. 2008 18:23
Re: policejní manévry v Brně

jj, takovehle manevry by si meli platit kluby.

0 0
možnosti

Mikeš

26. 2. 2008 17:54
Policie, revizoři a nové soudnictví

Jakto, že dělají policajti zeď revizorům v dopravních prostředcích? V metru úplně pravidelně. Když se obviněný z černé jízdy dostane k soudu, soudí ho soudci speciálně vyhrazení MHD. To má MHD vlastní soudce? Mimochodem tito speciální soudci soudí zásadně bez přítomnosti obviněného. Obviněný není k jednání přizván, dostane už rovnou rozsudek. Nové demoGratické soudy?

0 0
možnosti

Czert

27. 2. 2008 18:23
Re: Policie, revizoři a nové soudnictví

pritomnost policie u cernych pasazeru je nutna kvuli urcite sorte cernych pasazeru - holt spina dela problemy svem - a soudce vyhrazeny MHSD ? velmi rychly zpusob, jak vyresit problem v danem sektoru - vec ktera v zahranici funguje uz cela desetileti. A prizvani k soudu obvineho ? proc ? kdyz je jehi vina zcela jednoznacne dojkazana a obvineni by se k soudu temer jiste nedostavil ? (srovnej si to klidne s poctem pokut - kiolik je jich zaplaceny (hrisnik bvy se dostavil) a kolik nezaplavcenych (hrisnik by se nedostavil).

0 0
možnosti

bouše

26. 2. 2008 15:03
ACAB

souhlas,policie ze stadionů venV

0 0
možnosti

XxX

26. 2. 2008 14:24
No konečně to někoho napadlo

Pokud si jakési zájmové občanské sdružení (foybalový svaz) pořádá soukromou výdělečnou akci, musí si taky zajistit pořadatelskou službu. Pokud se této akce účastní naprostá hovada, ať raději nepořádají nic. Nevím, proč bych měl ze svých daní platit soukromé aktivity zájmových sdružení.

0 0
možnosti

JJ

26. 2. 2008 13:50
Zase budeme vymyslet nejakou ceskou cestu

At se autor podiva na zajisteni mistrovstvi sveta ve fotbale v Nemecku. At se podiva na zajisteni stadionu vsude po EU pri zapasech ligy mistru. At se podiva do UK ci NL a pak at dela chytreho.Rv

0 0
možnosti

Czert

27. 2. 2008 18:24
Re: Zase budeme vymyslet nejakou ceskou cestu

UVEDOMIL SIS CO JSI NAPSAL ? dokaze ssi uvedomit rozdil mezi mezinarodnim a narodnim zapasem ?

0 0
možnosti

Milan

26. 2. 2008 12:37
zase chytráci.

Větší hloupost jsem neslyšel. Policie má i ve služebním zákoně stanoveno že má zasahovat tam kde i potenciálně může dojít k násilnostem či újmě na majetku či zdraví občanů. Není to úplně přesné.Podle výkladu autora tohoto článku by každá demonstrace měla mít ochranku a volat policii až když se rozhoří pouliční nepokoje? Jestli takoví pisálkové diskutují o závažných otázkách tohoto státu a mají na něj vliv tak nás chraň pánbůh.;-P

0 0
možnosti

Czert

27. 2. 2008 18:28
Re: zase chytráci.

jenze stadion neni verejne pristupne prostranstvi - jako treba ulice. To si uvedom. Na stadion se dostanes jen v urcity cas a hodinu a za vstup PLATIS. NO a pak uz jen na tom komu platis, jak zaridi bezpecnost. Fotbalovy zapas je uplne stejny druh podniku jako treba rokovy koncert na stadione - a ted me vysevtli, proc u rokoveho koncertu nemas vsude bataliny policajtu, ale pri fotbalu ano.

0 0
možnosti

Karel

26. 2. 2008 12:32
fotbal

je soukromá akce, tak tam benga nemají co dělat a je zajímavé, že tam jsou, když jsem chtěl po bengách, aby zakročili proti sousedovi, že doma dělá strašnej binec a kravál, tak mi řekli, že to je jeho soukromý pozemek a že tam nesmějí. Tak si kladu otázku, jak je to možné, že volně lítají po stadecu?? Kdo jim to povolil, kterej nadřízený a kterej zákon??

0 0
možnosti

Ttt

26. 2. 2008 11:08
Nesouhlasim ze policii nelze najmout

Kdyz poradam velkou akci (koncert, fotbal ci jiny sport). Tak by policie mela prijet a mela by organizatorovi poslat fakturu.

0 0
možnosti