Diskuze
České dráhy zdraží kvůli naftě
Děkujeme za pochopení.
IDOL
ČTĚTE BIDLŮV DOTAZ ŠÉFOVI LÉKÁRNÍKŮ V ON-LINE ROZHOVORU!
TAKOVÍ NÁM ZA HUSÁKA DĚLALI ZE ŽIVOTA PEKLOZ ARCHIVU ÚSTECKÉ KRAJSKÉ SPRÁVY STB - ZE SPISU "BIDLO":
Žadatel: vojín Karel Bidlo, nar. 1952 Věc: Přihláška do informátorské služby STB. Datum: 7. 11. 1971 "....... Chtěl bych poskytovat informace o mládencích ve vojenské službě nejen tzv. kontrášům i když jsem ještě na vojně, ale dnes bych chtěl poskytovat informace taky vám. Někteří neuvědomělí vojáci si se mnou chtěly vyřizovat účty pomocí najatých násilníků a když na to nesehnaly peníze, tak požadovaly alespoň abich dostal tzv. deku, což je porušením vojenského řádu! Nejsem žádný chudák paskřivec na těle i na duchu a nezplodil mně věčně ožralý syfilitik, níbrž můj soudruh otec je členem KSČ a pomocníkem SNB u nás v Ústí - Střekově. Moje mamka je známá žilinská komunistická aktivistka a ne špinavá smradlavá prostitutka, jak o ní hovoří někteří nepřátelé našeho socialistického zřýzení......"
Ústí nad Labem, 26.3.2008
Předkládá: Mgr. Marta S. /počítačový přepis z Bidlova rukopisu je autentický - včetně gramatických chyb/.
rézi
České dráhy
se chovají jako pověstný strýček ze hry Járy Comrmana Hospoda na mýtince. Toužil státi se hostinským a prudili ho lidi. Naše ČD by rády provozovaly osobní dopravu a zároveň dělají všechno pro to, aby se cestování s nimi stalo adrenalinovým sportem. Např. při cestě 5.5. 2008 ve 13,43 z Brna bylo v EC v prvních dvou vagonech v provozu pouze jedno WC. A to je prosím tzv. vlak vyšší kvality, ve kterém je průvodčí udiven, že se cestující dožaduje otevření a odmítá bloudit vlakem za účelem zjišťování, kde by si mohl ulevit! Že vlaky běžně jezdí se zpožděním, jsou špinavé a přeplněné, v zimě někdy netopí a v létě často neklimatizují, a v systému různých slev se často neorientují ani zaměstnanci ČD, to je prostě fakt. Vedení drah by se mělo nejdříve vzpamatovat z neustálého zdražování a hned potom vymýšlet, jak zlepšovat služby a zase přitáhnout lidi do vlaků. Při dosavadním postupu přesednou i dosavadní skalní vlakoví fandové do autobusů nebo aut, vlaky budou jezdit prázdné, ale proč je potom dotovat, pročež je raději zrušíme. A kam se potom nebohé vedení ČD vrtne?
Jezdím často do Německa, vlaky jsou na jejich poměry cenově přiměřené, slevy jsou přehledné, vlaky jsou čisté a dochvilné. Kde je u nás tedy chyba?
folltyn
Dráha - nedráha
Je to divné.Za těch pitomých komunistů fungovala dráha i když se někdy čekalo i dvě a více hodin.Každý se ohrazuje proti komunistům, ale těch tu byl milion ,ostatní nekomoušové stejně jako já si vzali ráno termosku a rádionku a šli budovat, po listopadu nejvíc řvali STB a udavači a nenápadně v pozadí nových idolů republiku rozkradli.Parlamentu a klubu aktivních důchodců v senátu bych zakázal auta a cestování zadarmo a hned by se našly peníze -hold sytý hladovému nevěří.
Bidlo
Re: Dráha - nedráha
Správně, jedině v dobách, kdy byla lid svěřil vedoucí úlohu ve státu a společnosti KSČ, se dělník dosyta najedl. Dnes musí škemrat o almužnu ze stolu uchvatitelů výrobních prostředků kteří v honbě za bezpracnými zisky odírají pracující.
kirast
České dráhy ať si klidně zdražují kvůli čemukoliv.
To je mi zcela ukradené. Není mi ale ukradené, že jsou vedle toho ještě dotovány státem (a tudíž i z mých daní). Jakékoliv dotace totiž škodí všem (v konečném důsledku i těm, co je dostávají). Bohužel, mnohým to stále ještě nedochází, ale snad se už konečně všichni vzpamatují a uvědomí si na příkladu dotované výroby biopaliv z přebytků dotované zemědělské nadprodukce, že každé dotace jsou pro společnost škodlivé a je nezbytné na ně pohlížet stejně jako na úplatky a poškozování svobodného trhu.
Oldthinker
Re: České dráhy ať si klidně zdražují kvůli čemukoliv.
Dobrá. Při rušení dotací začneme u silnic. Rozpočítáme na majitele aut výstavbu a údržbu silnic, především dálnic, a také všechny silniční konstrukce. NIkdo jiný než majitelé aut je nepoužívá, proč by je tedy měl platit. Silnice budeme financovat ze spotřební daně na auta (bude to páááálka, připravte se) a také z ročního regulačního poplatku za užívání silnic (také pálka, ale jinak silnice neufinancujeme). Spotřební daň na benzín a naftu zrušíme, obojí se používá i jinde než v autech. A pak se zeptáme majitelů aut, zda už jim dochází, jak jsou dotace škodlivé.
zdeněk
tady se zas vyblilo debilů
kdyby sledovali celkovou situaci zjistili že se zdražili i autobusy. Za 6 let u nás nárůst z 11Kč na 16Kč u vzdálenosti 10km. Dráhy oproti tomu zdražili méně, tím se staly poněkud výhodnější než autobusy(u ČD je nutné mít slevu jinak jeden člověk strašně draho)
Potomtije...
Ignorujme
České dráhy, kurvy, plné zbytečných bolševiků!!!!
Transalp
ČD v socialistickém vlastnictví bojkotuji
jinak mám vlaky docela rád, ovšem pokud je to možné, jedu busem či na kratší vzdálenost autem, tenhle státní podnik nemíním dobrovolně podporovat ani korunou, stačí kolik miliard tam teče z daní nedobrovolně. Když je budete bojkotovat všichni, přijde změna tak rychle, že budete koukat. Bojkotem se nedotýkáte ničích práv, takže odvahu, má to smysl (stejně tak s loupežníky z ČT, Č.Pošty a mnoha dalších).
Josef
ČESKÉ dráhy začínají s VELKÝM BRATREM !
Prodávané čipové In-karty umožňují přesně sledovat, kdo kam jel, a vytvářet tak cennou databázi. Dráhy nyní začínají sbírat údaje, postupně je získají od milionu lidí.Advokát Zdeněk Hromádka upozorňuje na největší slabinu nového drážního systému - evidenci pohybu lidí. Na to podle advokáta České dráhy nemají právo. "Minimálně je to na hranici mravnosti a obchodních zvyklostí," dodává Hromádka.Přesný výzkum má cenu zlata. Taková databáze má marketingově obrovskou cenu.
Toto špiclování občanů je zneužití základních lidských práv a práva respektování soukromého a rodinného života.Více na webu ( w.nebe-lidem.cz ) v MENU – článek 403 a sdělení 2817,1622 a 9000
Jenda
Re: ČESKÉ dráhy začínají s VELKÝM BRATREM !
On jim ten presny vyzkum odhali jedine. Kdo nemusi ten s nima nejezdi. V tom milionu mate predpokladam i lidi co jeli vlakem jednou rocne.
čtenář
Dobrýýýýýý !
"....důvodem je rostoucí cena elektřiny, především nafty."
Ze všech elektřin bude stát nejvíc nafta.