Diskuze
První lidé jeli pod Žižkou
Děkujeme za pochopení.
Bidlo k udavači Karlu Bidlo
Ústecký Karel Bidlo, který zde rádoby "odborně" exceluje,
jalově žvaní /viz mé stručné vyjádření k jeho rádoby odborným technickým blábolům zde dále/Skutečná Karlova odbornost je v něčem zcela jiném, než ve stavařině Z ARCHIVU ÚSTECKÉ KRAJSKÉ SPRÁVY STB - ZE SPISU "BIDLO": Žadatel: vojín Karel Bidlo, nar. 1952 Věc: Přihláška do informátorské služby STB. Datum: 7. 11. 1971 "....... Chtěl bych poskytovat informace o mládencích ve vojenské službě nejen tzv. kontrášům i když jsem ještě na vojně, ale dnes bych chtěl poskytovat informace taky vám. Někteří neuvědomělí vojáci si se mnou chtěly vyřizovat účty pomocí najatých násilníků a když na to nesehnaly peníze, tak požadovaly alespoň abich dostal tzv. deku, což je porušením vojenského řádu! Nejsem žádný chudák paskřivec na těle i na duchu a nezplodil mně věčně ožralý syfilitik, níbrž můj soudruh otec je členem KSČ a pomocníkem SNB u nás v Ústí - Střekově. Moje mamka je známá žilinská komunistická aktivistka a ne špinavá smradlavá prostitutka, jak o ní hovoří někteří nepřátelé našeho socialistického zřýzení......" Ústí nad Labem, 26.3.2008 Předkládá: Mgr. Marta S. /počítačový přepis z Bidlova rukopisu je autentický - včetně gramatických chyb/.
stavař
Re: Ústecký Karel Bidlo, který zde rádoby "odborně" exceluje,
Pokud tu někdo blábolí z cesty, jste to vy. Stavařské znalosti jste získal v lepším případě taháním kolečka s betonem, v horším posedáváním se zedníky po hospodách.
wenkovan
Tak já teda nevím
Právě jsem si ve zprávách přečetl, že díky spuštění "Nového spojení" zkolabovala železniční doprava v Praze. Je tato zpráva o tom samém projektu?
Bidlo
Re: Tak já teda nevím
Ráno se vyskytlo pár problémů které se rychle vyřešily. Už to jezdí normálně.
Andersen
ktera BSP se tak zaslouzila ?
Rakousko-Uhersko postavili tisice kilometru zeleznicnich trati bez mechanizace. Soudruzi postavili 2 kilaky ted po sto letech dokonceni drazni site.
Baloun
No sláva!
Po sto letech a za spoustu miliard se konečně podařilo smysluplně propojit Masarykovo nádraží s dopravním systém Prahy.
Konečně ho tedy můžeme s klidným svědomím zrušit a rozprodat na parcely...