Diskuze
Místo Masaryčky díra v zemi
Děkujeme za pochopení.
Nelde
Rozměr
Podle mě jde především o rozměr. Současných 30 tisíc lidí denně je méně, než zvládá většina stanic metra. A při tom je to nádraží jako hrom v centru města. Tohle je jen luxus pro pár lidí, co dojíždí do Prahy. Nevím proč by trpěli, kdyby poslední kilometr jel vlak tunelem.
Ano jsou města, kde nádraží jsou v centru, ale jsou včetně kolejí pod zemí (dokonce v několika patrech), nahoře jsou normální budovy - třeba Madison Square Garden má pod sebou metro a další dvě patra kolejí. Takže pokud se koleje zahloubí a povedou směrem k stejnému tunelu, který je spojeno Hlavní a Smíchovské, tak to bude jen dobře (stačí tunelovat jen kousek pod Opletalovou ulicí). Pokud se zvýší kapacita Hlavního a přivedou se vlaky tam, tak o to lépe. Aspoň se jednou dostaneme na ten stav, že vlakové přestupy v Praze se budou odehrávat na jednom nádraží.
Jinak vzhledem k tomu, že většina lidí nedělá poblíž nádraží, je stejně nejlepší přivést příměstké vlaky k nějaké stanici metra, do centra by měly zajíždět jen rychlíky.
ok
že se nestydíte!
Pááni zastupitelé, že se nestydíte! Jste zastupitelé občanů, nejste realitní agenti!!!
kohl
náhradní projekt
Magistrátu a spřízněným developerům nevyšla olympiáda, a tak si shánějí novou příležitost, aby se pořádně napakovali.
Bidlo k Bémovským zlodějům
Karlín a Smíchov leží oba na Vltavě, tj. prakticky ve stejné
niveletěProč je spojovat tunelemNavíc, když jsou v současnosti již tunelem spojeny - metrem
PS ..... Kteří idioti vymýšlejí důvody pro zcestnou koncepci Bémovy radnice na zrušení osvědčené Masaryčky /x/, právě perspektivně vylepšené novými železničními tunely ve Vítkovu a estakádami
x) kvůli zlodějskému vývaru od developerů obchodně - administrativně- bytových center
Langhans
Je to jasné
komunisté dokáží jen vše zdemolovat. Dříve denisák, nyní Masaryčka, co bude dál?
Slava
Z toho (a nejen) vyplývá
že je nejvyšší čas,aby se radní a ostatně celá ODS odebrali do historie.
f-prag
volani po konfortu pro cestujici ALE KDYZ SKONCITE NA MASARY
ALE KDYZ SKONCITE NA MASARYCCE tak musite vzit kufry a pesky prejitV ZIME DESTI pesky na Hlavni nadrazi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
a znate to bohuzel nemate moc casu navazujici vlaky nejak moc nepocitaji s moznym prestupem !?!!
a dalsi , je to, ze zamestnavama jako stat nadrazaky ... no a zeby se nadrazaci pretrhli na Hlavnim a Masarycce ..... to se rici neda TAKZE VERIM, ZE HLAVNI NADRAZI vklidu a miru zvladne presmerovane vlaky z Masarycky!!!!!
Marki
To je fakt sila!
Vsude ve velkych mestech konci nadrazi v odbavovaci hale, a funguje to tam pres sto let, proc to nejde u nas? Aby se vlk nazral a koza zustala cela? Tzn. developer si postavi domy, dostane za ne velky prachy a pro ty zbohatliky, co na to budou mit- novi Rusove, atd., tak ti se budou valet v parku ve stredu mesta a my budeme chodit do prace pres celou Prahu a bat se jezdit v tunelu odpornym!!!!