Diskuze
Tragická nehoda českých aut v Rakousku
Děkujeme za pochopení.
František
jízda v rakousku
vážení, bydlím již třicet let v rakousku a od roku 89 jezdím za matkou na sever čech. ročně najezdím kolem 60.000 km. nejsem řidič kamionu, pouze osobního vozu. považuji české, polské a slovenské řidiče za nejhorší, kteří se pohybují po evropských silnicích. jakákoliv značka je nezajímá, plná čára, mnohdy dvojitá je přímo vybízí je přejíždět. 50 či jiné omezení rychlosti je přímo vybízí ukázat těm ostatním, jaká mají skvělá vozidla. já osobně vlastním vozidlo o 150 ps s max. rychlostí 230 km. rychlosti kolem 200 km využívám jen zřídkakdy, protože to ne vždy jde a to jen na německých silnicích. jet v čechách po dálnici 130 je podle všech úplná pitomost, neb mimo starých 105,110, 120 a různých lad či dáčií, které dosáhnou tak těch 120, se vše pohybuje rychlostí vysoce nad 130, i když já osobně si dovolím jet mnohdy i 140, pokud mi to situace dovolí. nemíním totiž podporovat stát placením pokut. slibuji se teď od těch nových vw, že típnou těm tzv. frajerům jejich choutky. snad se nedají uplácet. nemine dne v týdnu, aby ne silnici mezi jihlavou a znojmem popř. lovosicemi a ústím, nebyla nějaký smrťák, zaviněný povětšinou idiotem. a nejhorší na tom je, že to většinou odnesou lidi, kteří k tomu přijdou jako slepý k houslím. jednou jsem se pokoušel pomoci nějakým čechům se zlínskou značkou ale pak mi policajti rakouští ukázali změřenou rychlost, tak jsem toho nechal. místo 50 jeli 110. k tomu nebylo co dodat. ještě jedna otřesná příhoda. jedeme do kopce na dálnici kolem 140, předjíždíme s kamarádem fábii, řadím se do pravého pruhu a v tu chvíli intuitivně nejedu dál do prava, neboť po odstavném pruhu předjíždělo vpravo tutéž fabii auto se zlínskou poznávací značkou 1z2 7778, černý vw s pedálem pravděpodobně až na podlaze, mohl tam mít tak maximálně 165, víc ne, a bylo mu evidentně vše úplně jedno. ve voze byli dva, které jsme s honzpou dojeli posléze před prahou v koloně. myslím, že to hovoří za vše.
s úctou
františek
Tomáš
Za to může Busík , páč s největší pravděpodobností
Za to může Busík, páč s největší pravděpodobností ten řidič havarovaného vozidla byl frustrovaný tím, že jeho vpozidlo nesplńuje nejakou euronormu a nebo onen řidič třeba dokonce ztrávil nekolik bezesných nocí ve frontě před registrem vozidel.
A za to nšechno může banda Zelených !!!
V.Mlich
Tentokrat jsou na vine Rakusaci
Je to asi mesic, co jsme se s kolegou pohadali, kdyz si pochvaloval, jak to Rakusaci maji pekne udelane, ze tam maji i tabule, at se auta drzi vpravo, aby mohl, kdo na to ma, predjizdet obkrocmo po stredove. Ve mne naopak ta znacka vyvola vzdycky pocit primeho ohrozeni na zivote. Podle mne, kdyz je dost siroka cesta, tak je rozumne namalovat 3 jizdni pruhy, jeden z kopce a dva do kopce. Jenze tupy 'mistelbacher' (u nas neco jako 'zahorak') tohle holt nechape, radsi da znacku 'rechts fahren' :-(
Andersen
Re: Tentokrat jsou na vine Rakusaci
Instalovane znacky a silnicni reseni patrne pusobi na kazdy narod jinac.
Kouba
Re: A kdo zato může ??
Vzpomínám jak v 90.letech novináři chválili agresivní mladé řidiče, jak Klaus šel do volební kampaně "s dostatečnou agresivitou". Bohužel Češi si vykládají agresivitu různě, především si jí pletou s chorobnou ctižádostí, siláctvím a chrapounstvím. Co se týče Rakous, není týden, aby tam Češi nezpůsobili nějakou dopravní nehodu nebo něco nevykradli, ale policejní kontroly považují za buzerování.
Mistr Jan Hus
Čeští řidiči jsou vypatlanci, všude si dělají co chtějí a
to jsou důsledky.