Diskuze
Očíslujte přejezdy, radí inspekce
Děkujeme za pochopení.
posel
Tady někdo nezvládá své úkoly
Proč asi SŽDC nemůže označit svých 99% přejezdů a vymlouvá se na vlečky, kde v podstatě nic nejezedí a několik málo soukromých tratí taktéž s provozem o řád menším?
Jestliže pan Neusar považuje postupnou realizaci za příliš projektově náročnou a domnívá se, že musí zajistit označení všech přejezdů naráz, doporučujeme mu školení řízení projektů a risk managementu, protože tak uboze hloupé argumenty, které byly v článku uvedeny (ačkoli jde o hazardování s lidskými životy) ukazují, že svou úlohu hrubě nezvládá.
C.
V mobilu mám číslo na výpravčího.
V obci, kde bydlím, je hnusný přejezd. Hnusný proto, protože je utopený v dolíku, a přitom se jedná o frekventovanou dvoukolejnou trať. Osvědčilo se mi, protože přes něj jezdím dvakrát denně, mít číslo na výpravčího v nejbližší stanici. Použil jsem ho sice jen dvakrát, ale v nepříjemné situaci, kdy byl přejezd v poruše, pořád blikal a nic pořád nejelo. Výpravčí mě ujistil, že je to porucha a že nějakou dobu nic nepojede, tak jsem to řekl dalším řidičům, a bezpečně jsme přejeli. Vím, že to není recept na dlouhé cesty, ale přece jen, někde jezdíme denně.
MLOK1
DOBRÁ RADA
Nechci objevovat emeriku, nejspíš to víte také.
"chcípne"-li Vám na přejezdu auto a nejde nastartovat, pak ještě dříve, než auto v panice opustíte, zkuste následující. Zařaďte první rychlostní stupeň (případně zpátečku - podle situace) a začněte startovat!!! Máte-li aspoň průměrně nabitý akumulátor, podaří se Vám na starter "odskákat" z kolejí do bezpečí.
Přeji všem hezký den a také to, aby vás podobná nepříjemná situace s autem na přejezu nikdy nepotkala.
Kopačka
Na dráze je bordel,
protože její zaměstnanci na všechno kálí. Nevím podle jakých kritérií je dráhy přijímají. Minulý týden jsem jel rychlíkem z Prahy do Plzně. Po odjezdu z Rokycan jsem se vydal tam, kam ve vlaku kvůli špíně vždycky nerad. Tentokrát však jsem se tam dostal jen s ohrožením života, protože dveře vagonu byly otevřené a při rychlé jízdě sebou mlátily a další chůze přes kymácející se plošinu byla možná jen díky tomu, že jsem se pevně držel tyče zábradlí, abych nevypadl. Totéž při cestě zpátky. Na nástupišti v Plzni jsem si počkal na vlasatého průvodčího (kterého při kontrole jízdenek provázela dívka s páskou na rukávu, patrně zácvik) a problém jsem mu sdělil. Odpověděl, že holt se dveře nedovírají. Na moji námitku, že má zavření dveří kontrolovat (i v Rokycanech) předtím, než dá znamení umožňující odjezd, mi řekl, abych si hleděl svého. Z mojí námitky, že "ho zavřou", když někdo za jízdy z vlaku vypadne, si jen dělal legraci. Jsou opravdu na dráze tak hloupí zaměstnanci, kterým je život a zdraví cestujících lhostejný? Je dráze lhostejné, jaké zaměstnává lidi?
Petr
Re: Na dráze je bordel,
A s přejezdy,které patří SŽDC s.p. to souvisí jak?
jarda
proč to dělat jednoduše
proč to dělat jednoduše, když to jde složitě? :-))) ... pokud aspoň trochu chápu systém zabezpečení, tak by snad nebyl problém na přejezdech udělat "hlásiče" jako tlačítko pod sklem na radnicích pro hasiče ... postupem času a možností přidat i další prvky ...
Ach jo (bls1)
Re: proč to dělat jednoduše
Ne, nechápete. Na většině žádné zabezpečení není.
cimbal
Jak dlouho?
"Na jednotném a srozumitelném značení přejezdů údajně pracuje už dlouho" Pokud si vezmou jako vzor značení silničních mostů ( číslo trati-poř.číslo přejezdu), tak to není tak dlouhodobý problém.
Ach jo (bls1)
Doplnění
Když už na ty přejezdy budete dávat ty cedulky s číslem, tak navrhuju další řádek "Varovat a chránit". Ono je vždycky lepší si udělat jasno o smyslu existence.
L
Nehcapu proc
Proc by se prejzdy mely cislovat? Jen at se tam pozabijeji. Proc by mela mestska policie merit rychlost? Jen at jezdi rychle a pozabijeji se. To je oficialni nazor parlamentu.