Pátek 26. dubna 2024, svátek má Oto
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Klín klínem

V resortu obrany jako by panoval cyklický čas. Letité trable všech velkých zbrojních akvizic jako by byly jen různé fáze jediného, stále se opakujícího příběhu. Nákup obrněných transportérů Pandur podepsal ministr Kühnl v demisi a až další vláda se musela potýkat s tím, že transportéry nevyhovují potřebám armády, ministerstvo jich objednalo moc a výrobce je není schopen dodat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vendelín

22. 4. 2009 7:36
Korupce

Nakupovaná letadla Casa podle vojenských odborníků nevyhují požadavkům naší armády ani v doletu, ani v přepravní kapacitě. To jsou dva naprosto základní parametry vojenského dopravního letounu. Takže opět v hlavní roli korupce. Drze, veřejně a před zraky celé společnosti. Dokud budou v naší společnosti takovéto lumpárny hladce procházet, tak je úplně jedno jestli u moci bude ODS, neboČSSD.

0 0
možnosti

Haf

21. 4. 2009 19:04
Nekoncepčnost není u nás jen v armádě -

ale v celém systému vládnutí ! Prostřednictvím volebních systémů :-© , se do čela dostávají jen hrabivci a bezpáteřní řiťolezci partají ...8-o Tohle je jenom důsledek....

0 0
možnosti

damenico

21. 4. 2009 9:11
Úřednická vláda

Na článku je hodně pravdy. Jednu věc bych ale rád podotkl. Armáda se už léta snaží aspoň některé L-159 prodat. To množství, které teď má, nepotřebuje a navíc jsou s ním spojeny obrovské náklady na konzervaci, které se musí vynakládat, i když letadla nelétají. Pokud L-159 neprodá Parkanová, udělá to další ministr. A mimochodem, o nekoncepčním nákupu 72 L-159 rozhodla úřednická Tošovského vláda. Záměrem tehdy bylo zachránit obří zakázkou krachující Aero Vodochody. Výsledek? Opožděné dodávky a neúměrné výdaje pro armádu a Aero nakonec stejně muselo do privatizace s předlužením cca 10 mld...

0 0
možnosti