Diskuse k článku: Lokál: konečně restaurace, kde vaří česky. A dobře

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 228
  • Poslední: 3.3.2010 11:59
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
H. Leitlová 3.3.2010 11:59

Kolik ten článek stál????

Přečetla jsem si před časem až podezřele nadšenou recenzi téhle restaurace, a když jsem na ni před pár dny na Starém Městě narazila, nedalo mi to a zašla jsem dovnitř.  Dojem první - z jedné strany sotva dohlédnete na druhý, jak dlouhá je to nudle. Připadala jsem si jak na peroně, scházeli jen koleje :-)  Dojem druhý - byla jsem tam asi ve čtyři odpoledne, bylo tam bratru 20, možná 30 lidí, čili na tu halu skoro prázdno, ale na slovy VŠECH prázdných stolech cedulka reservé! Abych řekla pravdu, zase jsem druhou stranou Lokálu vyšla ven s pocitem, že v téhle restauraci se určitě nají spousta lidí najednou, ale útulno tam tedy při tom rozhodně nebude... A šla jsem do Haštalského dědka, který je doslova za rohem, v němž jsem měla sraz s kamarády. Jeden z nich si dal tataráka - přinesli mu ho na "malířské paletě". Uprostřed kopeček masa a kolem v mističkách ingredience! Krása už na pohled! Když to porovnám s tím "karbanátkem" na fotce v recenzi Lokálu, tak u mě to tedy vyhrál Dědek. A zdaleka ne jen tím tatarákem, ale i atmosférou a krušovickým Mušketýrem za 26 :-)))

14.12.2009 16:44

Zas taková bomba to není

Hotovky jsou běžné jak v okolních restauracích, rozhodně žádná bomba. Ceny hotovek účtují bez přílohy, v naší zemi je to méně obvyklé. Lokál je poloprázdný, porce polévek velikostně neodpovídají talířům (nejsou v nich vidět). Kapustové karbanátky s bramborovou kaší - plácnutá žlutá nechutná kejda, karbanátek OK, svíčková = chuťová mizérie.

14.12.2009 14:35

Opravdu se tu vaří tak dobře???

Tak jsem minulý týden navštívil Lokál a popravdě řečeno, byl jsem hodně zklamán. Zejména, když tentýž majitel provozuje i Ambiente Brasiliero, které chválím, kudy chodím. Pominu li prostředí, které se mi taktéž příliš nesedlo, velké rozčarování bylo pro mne jídlo. Dal jsem si dršťkovou polévku, která měla sice jakžtakž odpovídající chuť, ale její množství by odpovídalo poněkud menšímu talíři, než do které mi byla nalita. Pak jsem měl jsem kuřecí plátek s bramborami, které byly silně nedovařené. Kamarád měl svíčkovou. Opět velké zklamání, nechutnala mu, ani jí nedojedl. Udělal jsem to, co by se nemělo dělat - vzal jsem si jeho talíř, ochutnal a nedivil jsem se, že ji nechtěl dojíst. Do chuti svíčkové omáčky to mělo hodně daleko. Opravdu nevím, jak autorka článku došla k tomu, že právě svíčková v Lokálu má tu správnou chuť. Asi svíčkovou v životě nejedla. A rád bych dodal, že jsem jeden z mála, kdo nesolí, nedochucuje a má rád jídla taková, u kterých by leckdo mohl říci, že jsou nemastná a neslaná, čili že by Lokál mohl být to pravé pro mne. Ale není tomu bohužel tak.

14.12.2009 11:52

Česká kuchyně mizí

a namísto ní je na každém rohu pizzerie, popř.čínská restaurace. Přední restaurace se předhánějí ve vymýšlení receptů, které s českou kuchyní mají málo společného. Je to mi líto, že takřka nikde nedostanu poctivou porci dobře upečeného vepřového s knedlíkem a zelím, zvláště když navštívím Rakousko nebo Bavorsko a takřka všude dostanu poctivou porci jejich specialit. Vídeňský řízek z telecího masa či porci selete nedostanete u nás nikde.

13.12.2009 6:46

že by konečně?

Po revoluci vše ,co bylo domácí,  bylo hnusné, každý jedl jen středomořskou stravu, popřípadě bobule a klíčky. Pak se zjistilo, že to co jíme min. 1000 let našim žaludků svědčí nejlépe  a nastoupil zdravý rozum?  Kéž by. 

13.12.2009 5:11

Sundej brejle

Ceny neodpovídají mému makroekonomickému rozboru, neboť při existenci dnešní deflace se nelze ubránit dojmu, že majitel této restaurace platí výpalné, jehož část putuje do kapsy postKgb, další podíl lobbistovi napíchnutém na pražský magistrát a v neposlední řadě zákazníkem je přeplacený pražský úředník, taxikář či živnostník, jenž nezná pojem daňové přiznání a tyje z obchodu s bílým ukrajinským masem. Nicméně Dobrou chuť pitomci.

13.12.2009 16:25

Re: Sundej brejle

co to plácáte??

12.12.2009 19:16

a co takhle vegetarianske jidlo?

na to nikdo nemysli? Neni nad zdravou cerstvou zeleninu ci ovoce. To by se melo propagovat a ne tatarak,cili nejake surove maso  a k tomu na tuku opecenej chleba. Fuj

13.12.2009 0:46

Re: a co takhle vegetarianske jidlo?

Mila jano, jdi s tim nekam...

13.12.2009 9:23

Re: a co takhle vegetarianske jidlo?

To musíš jít do sekce hobby. Tak jsou recenze pastvin.

13.12.2009 16:21

Re: a co takhle vegetarianske jidlo?

Jste omezenci, protože zeleninová jídla do české kuchyně patří, takže se to s názorem Jany nevylučuje. Už mám té české malosti plný zuby, furt někoho napadat.

13.12.2009 13:34

Jste asi blondýna, že?

Je to tematická restaurace. To vám je ale těžké vysvětlovat...

15.12.2009 6:58

Re: Jste asi blondýna, že?

Tzv.vegetarian nechodí do hospody,ale na louku!

12.12.2009 19:08

Škoda, že tam točí europatok Pilsner,

který je omylem považován za 12ti stupňové pivo. Navíc není vařeno klasicky, ale v těch odporných urychlovačích - cylindro-kónických tancích... Kolik lidí vůbc ví, že Pilsner Urquell je JEDENÁCTISTUPŇOVÉ PIVO!!! Škoda, že není povinnost uvádět stupňovitost na lahvích...

13.12.2009 8:59

Re: Škoda, že tam točí europatok Pilsner,

Je to nejlepsi pivo na svete

13.12.2009 13:37

Re: Škoda, že tam točí europatok Pilsner,

to je, ale jen pro ty, co nic neví, nic neznají a myslí si, že jsou šedesátý léta. Pilsner je OSTUDA českého pivovarnictví. Jeďte se tam do Plzně podívat. Nebo raději ne, už byste to nepil

15.12.2009 0:18

Re: Škoda, že tam točí europatok Pilsner,

Chacha, no to bys me teda rozesmal. Zajed si do severniho Nemecka nebo do Belgie, ty blbej ceskej trumbero.

12.12.2009 13:07

český čaj?

To by mě zajímalo, kde se pěstuje. V Podkerkonoší? V Českém Středohoří? Na Ostravsku?

15.12.2009 0:18

Re: český čaj?

V Jemce Jemnice na dvorku.

11.12.2009 19:14

Kolik

vám za tuhle reklamu zaplatili?

11.12.2009 13:38

smažák za 115,-

samozřejmě bez přílohy (póze s tatarkó)

U nás v Olomócu ho dostanete v daleko lépe vypadajícím bufetu za polovic.

Ta ženská za tu vylhanó reklamu tam snad včil chodí s celó familió na jídlo grátis, nebo co...

11.12.2009 13:31

Předražená jídelna

kvalita jídla je dobrá, ale je mnoho jiných restaurací za poloviční cenu se stejnou kvalitou, jídelna typu poprvé a naposledy, tedy aspoň pro mne

11.12.2009 7:23

Laro, zase nepovedená recenze

Ta první, kterou jsi škrtla svoji osobu byla recenze restaurace roku 2008  U lípy. K panu Růžičkovi chodím často a snad kromě V zátiší nikdo stejně kvalitní husu nebo kachnu nepeče.Teda ještě kromě těch lepších restaurací v Pekingu. Komentář jménem panoptikum sice s Tebou manželka sdílí, ale já ne, mě se první republika líbí. Stejně tak jste byly obě nadšené z návštěvy Lokálu. No už jen proto, že jste tuto dobu v hospodách nezažili. Mě zase vzhled Lokálu moc nevzal. Jako recese a na první týden snad, po půl roce nezajímavé a přitom se do toho musel investovat mailant. Já jsem s jejich kvalitou jídla teda moc spokojen nebyl, cena přitom byla ve srovnání s Polreichem, jenž má 300m jedním směrem Cafe Imperial a druhým Divinis stejná, kvalita poloviční a řízek smažený na másle byl smažený na českém vodovém, jenž se přepálí a ne na přepuštěném. Moje interní orgány tuto zradu nemají rády a poznají to bohužel záhy.

Svíčkovou v Praze taky ve stejných místech jako husu, třetí místo na Svíčkovou měl dlouho Fluidum restaurant, kde ji vařili dost moderně, tj parádní omáčka a k ní čerství steak ze svíčkové. Na aktuálním jídelním lstku už ale není.

Paradoxně, naproti Lokalu je restaurace roku s nejdelšm českým názvem a kde se normální člověk přejí i 4 chodovým menu z malých porcí. Kvalita je nekomentovatelně božská, protože i ženuška, která koprovku nesnáčí si ji v La Degustation nemohla vynachválit.  Já už v různě testovaných restauracích projedl tak Superba za poslední rok, většinu restauratérů už znám i osobně, a názory moje jsou většinou shodné s restauratery, nikoliv s Vašimi. Bohužel. Paradoxně přitom máme v Praze stejná doporučení jako La Degustation, Divinis, Cafe Imperial, Aromi I i II, Cafe de Paris...

12.12.2009 19:02

Re: Laro, zase nepovedená recenze

A vy jste stejnej žochla jako Baranick...

9.12.2009 14:44

Dotaz:

Ta šlehačka na svíčkové je pravá nebo je to chemická sprejová imitace?

9.12.2009 7:40

Česká kuchyyně

Pokud chcete výbornou svíčkovou, můžete si zajít do restaurace U Kiliána v Praze 9 a nebude vás stát víc jak 70 Kč v týdenním menu. Všechny rádoby zvučné restaurace těží z místa a snobství lidí.

9.12.2009 9:32

Re: Česká kuchyyně

Nesmysl, za 70 Kc nedostanes slusny jidlo.

9.12.2009 13:17

Re: Česká kuchyyně

Najprv vyskusaj a potom napis,jedol som jedla za 300kc a nedalo sa to zrat,takze cena a kvalita neni priama umera.

9.12.2009 21:11

Re: Česká kuchyyně

Jasně, pod 2000 se nejedná o jídlo. A k tomu tuzer 300.

9.12.2009 15:48

Re: Česká kuchyyně

Byl jsem tu a pochutnal si. Stejně tak mí 3 přátelé. Pokud vyrazíte někam na tůru, doporučuji hospodu U Sejků v Hrusicích u Prahy. Klasická česká kuchyně, ceny odpovídají možnostem obyčejného člověka. Určitě nebudete zklamaní. Menší jedlíky upozorňuji, že Hrusická bašta za 80 kč je jen pro lidi s velkým žaludkem, byť si odpustí polévku.



Najdete na Lidovky.cz