Diskuze
D1 praskla. Řidiči si zničili auta, pruh bude zavřený do pondělí
Děkujeme za pochopení.
J. Šrámek
A už víte proč?
A z jakého důvodu je jméno stavební firmy tajné!A proč nesměly cedule se jménem firmy být u dálnice.Zajímaly by mne a možná i jiné,materiálové zkoušky použitých surovin!Kvalita asfaltů a betonů,použitých k opravám.Dá se to zjistit i po letech!A potom arbitráž za špatnou práci a zmařenou investici.
j. kříž
Re: A už víte proč?
dá ale to by musel někdo chtít se v tom šťourat a to nikdo nechce pač sou za to všichni zaplacený a vodserou to obyčejný lidi v daních a eště po tom musej jezdit
j. kříž
hele vždycky když s toho českýho bordelu přejedu
na motorce nebo károu do německa to je uleva riziko že spadnete do díry nebo že vás smete blb kerej nečumí nebo nějakej zakomplexovanej trpišák se dramaticky snižuje k nule a eště je to zadarmo
P. Sulc
Jak se to muze stat?
Tem zlatym ceskym rucuckam se prece vsude ve svete obdivuji. Kdyz Cech prijde do sveta, div mu ty zlatouse neutrhnou a ted tohle. Nebo, ze by to vse bylo jinak ??
J. Cerny
Problem neni teplo
Problem neni teplo, ale mizerny material nbo mizerna prace, popripade oboji. Na jihu Evropy, v Australii, na rovniku v Singapuru je asi tepleji a silnice drzi....
Stale mam epo ruce vymluvy- v lete za vyjete "koleje a schody" muze teplo, v zime za vytluky mraz a snih.... Zajimave, ze ve Svycarskych Alpach, nebo Svedsku, ci Kanade vytluky neznaji presto, ze tam jsou zimy neprijemnejsi nez u nas.... Zkratka podle hesla- "ja nic, ja muzikant, za vsechno muze vyssi moc....."
S takovymi vymluvami tu Evropu asi jen tak nedohonime....
P. Sulc
Re: Problem neni teplo
Pane Cerny, maler je v tom, ze v Cesku prsi, pada snih, v lete sviti slunce, fouka vitr, nekdy nefouka a tohle vsechno ma spatny vliv na blaho statu. Mozna by stacilo zakazat po tech peknych dalnicich jezdit. Pak by je mohli ukazovat cizincum.
T. Houška
schodiště D1
zatím jsem jí považoval za valchu, ale schodiště je vyšší stupeň. Jinak ten titulek takhle vypadá tak, že tím, že si řidiči zničili auta, opravili D1. Mimochodem - a stavěla tam Skanska nebo Viamont?
B. Uhlich
Re: schodiště D1
Ani jeden z jmenovaných...jedná se o původní část dálnice stavěné v sedmdesátých letech..... Ta dálnice jaksi nemůže za to, že 40 let se po ní jezdí a nikdo do ní nehodlá investovat...ačkoliv se za jízdu po ní tak nestydatě platí.....
j. kříž
až začnou společně s prasklinama na silnicích
praskat ministrům hemeroidy tak pak možná pochopěj že si ty káry lidi kupujou za svoje Xkrát zdaněný prachy a nemůžou si dovolit každej rok novou
F. Eliáš
Příčinou prasklé dálnice
není v žádném případě teplo, ale bezsporu mizerná práce silničářů. Svalovat vinu na teplo by se měli odvážit až při teplotách přes 40 stupňů ve stínu.
j. kříž
a za todle nám prodávaj dálniční známky
za to že si na těch jejich pražcích každej den ničíme komplet auta ty gauneři to tu nechali totálně zdevastovat kamionovou dopravou a chtěj to po nás zaplatit do nebe volající neschopnost s blbostí politiků nese své ovoce eště že se tam vo tu barieru někdo nezabil podobné zařízení se používá k zastavování vozidel teroristů u nás to kvete samovotsebe