Diskuze
Mladá pražská architektka ohromila Miláno. Hravou školkou
Děkujeme za pochopení.
I. Klimánková
Ocenění architektek ve světě
- závěr navazujícího příspěvku: Společenský důraz na zabezpečení nejvhodnějších životních parametrů pro dětské občany se ocenil odbornou porotou v Miláně úspěšným prvním místem návrhu stavby mateřské školy, vyhotoveném skvělými architektkami ze studia B2 Architecture. V nepřekonatelné architektonické výhře s uvědomělým vztahem k nejmladší generaci se zračí i krása slovanského národa
I. Klimánková
Ocenění architektek ve světě
- pokračování navazujícího příspěvku: Vštěpené dovednosti a návyky získané v zázemí architektury, odpovídající pedagogickému účelu s řešením hravou formou dispozic na komfort, pohodlí, individualitu, výukový proces s vhodnými školskými doporučeními, navíc s jejich variabilním využitím dle tématických upřednostnění, s poskytnutím soukromí vnitřního a vnějšího prostoru, se zabezpečením nenarušování okolí, a s respektem na fyziologické a psychické náročnosti předškolního věku, se odmění spokojeností v dětských očí, rodičovskou podporou v pokračování provozu architektonického vzoru mateřské školy a ve zvýšení pravděpodobnosti společenské návratnosti prospěšné životní zainteresovanosti absolventů kvalitního vzdělávání v architektonicky nadstandardní škole.
I. Klimánková
Ocenění architektek ve světě
Reprezentace architektonického vědního oboru ze střední Evropy ve světě představuje vítězným projektem návrhu mateřské školky s názvem „The small Explorer“ od architektek paní Barbary Bencové a paní Alexandry Timpau v mezinárodní soutěži Instant House jednu z krás nekonečného slovanského talentu. Architektura předškolního zařízení se sladěnými potřebami nejmladší generace, s respektem k přírodním specifikacím a s nadčasovou vizí společenského významu na zajištění nejlepších podmínek pro pobyt dětí v mateřských školách vytváří pevný základ pro působení kladných vjemů na exponenciálně nejvíce ovlivnitelnou skupinu obyvatel. Dodržováním architektonického ohledu na zájmy a bytostní potřeby dětské populace se předškoláci vystaví pozitivnímu vnímání všestranně působícího prostředí navržené mateřinky pro jejich současnou i pozdější seberealizaci dle individuálních náklonností.