Diskuze
Klaus ml. spustil v PORGu domino. Odchází další ředitel
Děkujeme za pochopení.
D. Stirský
Nu, když slyším "non cognitive skils",
tak mně vstávají vlasy hrůzou na hlavě. Nemusím sice umět spočítat kvadratickou rovnici, nemusím vědět, kdy žila Němcová a co napsala, nemusím vědět nic o Bílé hoře, nemusím znát nic z biologie...(k čemu, vždyť si to vše mohu najít na wikipedii a stejně, v životě je to k ničemu). A tak se místo derivací, které nemůžu nijak okecat, bud učit komunikovat (tj. okecávat), a to v týmu. Budu si umět okecávání naplánovat (time management), budu je umět prodat (prezentace) a dokonce je budu umět kosntruktivně .zkritizovat. Jen na okraj: všiměte si, prosím, že my už dneska spolu nehovoříme, nemluvíme ale jen a pořád komunikujeme. A vymýšlíme projekty. Ach ta angličtina! Ale ta za to nemůže, leč různí friklulíni a la Roman ano. Již Platón měl na své athénské Akademii nápis, ať tam nevstupuje nikdo, kdo nezná matematiku. To jen na okraj pro ty, co tvrdí, že ve škole se má diskutovat, filosofovat, komunikovat a že matika či fyzika jsou pro život nedůležité.
A. Osvaldová
Re: Nu, když slyším
Souhlas!
Když slyším "moudré" hlavy", nejčastěji pak politiky a manažery, jak se chystají někde něco vykomunikovat, chce se mi zaplakat. :-(
S. Budziak
non-cognitive skills
"non-cognitive skills" je snad nejblbější název pro tyhle dovedností.