Diskuze
Lokátor, který mohl pomoci najít ztracený let MH370, měl vybité baterie
Děkujeme za pochopení.
nepíše sa nič o vybitej batérii
The interim report, which Malaysian authorities were required to release under international civil aviation standards, revealed that the battery of the underwater locator beacon on MH370's flight data recorder expired more than a year before the plane's disappearance.
The report, citing maintenance records, said that there was no evidence to suggest the battery was replaced before its expiry in December 2012. While such a battery can operate past its expiry date, it said, "it is not guaranteed that it will work or that it would meet the 30-day minimum requirement."
The battery on the plane's other so-called black box, the cockpit voice recorder, was replaced as scheduled and remained within its expiry date, the report said.
J. Lepka
To je zase zpráva silná jak noha ve stehně !
Koukal jsem jak puk, s jakou invencí tuto zprávu přejímají všechny zpravodajské servery, aniž si kdokoliv ověřil pravdivost a hlavně ucelenost výroku. Po několikanásobném přečtení jsem zjistil, že asi byla prošlá garanční lhůta akumulátoru napájejícího lokátor resp. vysílač tzv. černé skříňky. Asi každý motorista zjistil, že vybitý akumulátor sice nestačí natočit motor, ale umožní až několika /desítek/ kilometrovou jízdu s takto postiženým vozidlem. Troufám si tvrdit, že naprosto adekvátní byla zmíněná situace s aeroplánem. Pravděpodobně nebyl akumulátor schopen vysílač napájet celou požadovanou dobu ( ???) a kdyby původně nebylo po Airbusu pátráno jinde, nikoho by ani nenapadlo tuto velezprávu prezentovat.