Diskuze
Kopilot airbusu záměrně navedl stroj ke zřícení, oznámili vyšetřovatelé
Děkujeme za pochopení.
J. Švejk
Třeba to bylo vše úplně jinak, třeba se to někomu hodí svést vše na pilota.
no možná si kopilot zavřísknul než se rozstřírnul po skále alahakbar ale to se nedovíme pač by lidi přestali lítat a letecký byznys by šel doháje já teda určo dlouho nikam nepoletím letadla mizej sestřeluje to bůh ví kdo a ještě s tím pomatenci mlátěj do alp , vlak auto a nejlépe motorka ta je nejbezpečnější))
S. Vor
fakt ale teď největší luxus je vlak.Většinou sedávám v celém kupíčku sám a vyvalenej na maximálně pohodlnejch starejch kupíčko-sedaček.Nechápu jak můžou lidé staršího věku vydržet delší trasy,když ty křesla jsou tvrdý jak prkno a záda pak taky.:-)
S. Vor
k čemu je nutné mít v letadle pancéřované dveře,když okolní stěna či přepážka kde jsou zasazeny je z materiálu jak z papíru a do letadla se snad už nedá se zbraní či nějakým páčidlem a heverem dostat.Pokud si mlhavě pamatuju starej B-737.Stejně tak to instruktážní video.Co je letušce platné,že se dostala podle předpisu do kabiny,když jsou oba mimo a jenom s nima třepe...:-)
J. Václav 261
Jestli skutečně existuje takový předpis, že může zůstat druhý pilot sám a neotevřít, tak ode dneška by měli létat s otevřenými dveřmi. To je přece nesmysl, tato situace je úplně běžná a byla by vždy skončena pádem letadla.
Až do té doby, než začly teroristícké útoky ve velkém, tak tomu skutečně bylo. často byly dveře otevřené a nebo si je každý mohl otevřít. Teprve pak došlo k rozhodnutí, dveře zesílit a zamezit teroristům vstup do kabiny. To vážně nevíte ?
J82a88n 55K24u93l36i87h53r55a27c86h
Proč proto vzal život 149 nevinným lidem?
Let EgyptAir číslo 990 z Los Angeles do Káhiry se 31. října 1999 zřítil do Atlantiku
Egypská vláda tenkrát jasně prohlásila, že se nejedná o sebevraždu, ale čin židovských teroristů.
tak dveře máme u baráku taky pevné ale máme od nich všichni klíč takže nemusíme klepat ani bušit když chceme projít je vidět že dveře které nejdou otevřít mohou někdy znamenat problém mnohdy se přemejšlí tak usilovně až se vymyslí uplná 3,14čovina
J74a35n 19K82u93l79i68h87r74a26c11h
K vám domů běžně nechodí únosci, kteří by vás i s domem a desítkami nebo stovkami dalších lidí unesli někam do trantárie, nebo s vámi spáchali masovou vraždu. Proto je ochrana dveří pilotní kabiny jiná než ochrana dveří vašeho domu, a dosud fungovala dobře. Z instruktážních videí Airbusu je jasné, že existuje řešení pro každý případ vyjma a) poruchy otevírání (stalo se nedávno v USA, ale ten pilot, který zůstal v kabině, s letadlem bezpečně přistál), b) úmyslu toho, kdo je uvnitř a zablikuje dveře.
Vaše rodina se také může zamknout v doě, klíč nechat v zámku a zabarikádovat dveře. Vy to naštěstí asi můžete vzít oknem, zloděj také.
K. Jež
Tak mohl dýchat a nebýt při vědomí. Ovšem všechno je o penězích. Skutečně by asi neměl zůstávat v pilotní kabině jediný člověk.
J. Šimek 066
A v bezvědomí blokoval dveře proti otevření nouzovým kódem. Bravó.
J. Veselý 965
To už neplatí, že v pilotní kabině nikdy nesmí zůstat jediná osoba a pokud si pilot potřebuje odskočit, sedne si na jeho místo na chvilku někdo z palubního personálu? Kopilotovi se může udělat špatně nebo se zbláznit jako v tomhle případě ....
Obávám se že jsme opět svědky porušení předpisů.
P. Cwach
Německé řešení pro české zaměstnance , lze přenést do německého prostředí , pleny pro piloty a tím vyřešit problém s wc .