Diskuze
Svědectví černé skříňky: pilot airbusu při pádu ještě zvýšil rychlost
Děkujeme za pochopení.
S. Vor
ani to nic nedokazuje...chtěl asi výkonem motoru letadlu ulehčit dynamicky,ale nešlo to,neměl kdo ovládat klapky a výškové kormidlo a sám na to neměl zkušenost.Je to 50:50,že chtěl stroj vytáhnout,ale něco mu v tom kromě výše uvedeného bránilo.
Ono to je úplně jinak a nechce se to říci. Do dvěří bušil sekerou - ta se v letadle nepoužívá, pak sekáčkem. Proč nepoužil palubní telefon a nezeptal se co se děje? U těchto letadel existuje systém přepnutí pro ovládání mimo letadlo, ani zmínka, američani již druhý den věděli, že to je pilot sebevrah a to se nám vtlouká do hlavy a při tom pilot sportoval a těšil se ze života, posbírali všechny ostatky pasažéru a pak teprve našli skřínku a demolovanou. Letadlo nehoří a má spoustu paliva, je rozbito na tisíce kousků. Je to vše nějak divné, co nám vtloukají do hlavy.
"...pilot přítomný v kabině použil automatického pilota k navedení letounu na klesání do výšky sto stop..."
trochu tam schází časový údaj. Mohl to provést i pilot, přítomný v kabině, než odešel na záchod.