Úterý 19. března 2024, svátek má Josef
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Vyšetřovatelé o MH17: Boeing sestřelila raketa Buk, posádka zemřela okamžitě

Nizozemští vyšetřovatelé v úterý oznámili, že malajsijský boeing MH17 sestřelila loni nad ukrajinským Donbasem raketa Buk ruské výroby odpálená z blíže neupřesněného území drženého proruskými rebely na východě země. Materiál se zabývá pouze příčinami katastrofy, o viníkovi má později rozhodnout souběžná policejní expertiza.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J. Poděbradský

16. 10. 2015 8:04

při existenci vší té skvělé techniky - že “nejskvělejší armáda na světě” nebyla schopna přes 10 let dopadnout člověka údajně odpovědného za 11. září 2001, doposud se nenašla ani stopa po zmizelém Malajsijském letadle z března nebo kdy, ale teď, pár desítek minut poté, co zmizi éro nad Ukrajinou, už vystupují představitelé EU a USA s tím, že ho sestřelila raketa BUK a že to byli “separatisté”… Všechno to smrdí, jak bolavá noha…

0 0
možnosti

J. Poděbradský

15. 10. 2015 7:04

Pro vsechny podpindose a jine id ioty vcetne Basika. Jestlize Holandani potvrdili vybuch na leve strane kopkitu asi cca 1m , tak je potom jasne , ze raketu BUK / pokud to byla / vystrelili Ukrnazi z oblasti prokazatelne v te dobe obsazene UKnazi armadou !  To potrvzuji fragmenty zasahu strapnelu. Ikdyz si myslim, ze takovy majstrstak zasah je BUKem nemozny  z duvodu navadeni na nejvetsi odrazovou plochu letadla, tedy spodek a podvozek, mohlo se stat ze to byl BUK, jak se mozne ze ze 4000 srapnelu maji vysetrovatele jen DVA ?? Nikdo nevysvetli, proc doslo k odklonu trasy a proc Ukr nazakazali tento koridor z duvodu valecnych akci?? Nad Syrii v te dobe na mistem boju nikdo neletel......... Podle indici to tedy musela byt raketa s navadenim na radarove signaly Boeingu

0 0
možnosti

15. 10. 2015 7:47

Jasně anonyme, tak ještě jen vysvětlit, proč jsou rusáci nepříčetní, když je zatím nikdo neobvinil? Proč nedali k disposici své informace? Proč cpou na ukrajinu braně a vojsko a vymlouvají se na jakési "dobrovolníky" o dovolené. Od kdy dovolenkáři si berou na dovolenou tanky, děla, ...

Na to jste noty od skřeta z Kremlu ještě nedostali, že?

0 0
možnosti

14. 10. 2015 8:51

Rus už opustil verzi sestřelu SU25, teď pro změnu dělá pokusy s Bukem, vystřeleným z Vošingtonu :-)

0 0
možnosti

14. 10. 2015 8:55

Hlavne uz to nekdo reknete Podebradovi...

:))))))

0 0
možnosti

J. Poděbradský

14. 10. 2015 8:31

Prý pitva zamaskovala...!! Bože to jsou neuvěřitelné bláboly novinářů !! Toto jen potvrzuje , ze letadlo bylo sestřeleno dávkou kulometu do pilotni kabiny. Pokud by to byl BUK, ktery udajne vybuchl kousek od kabiny, tak piloty by utirali z podlahy jako sekanou..... tam zadna pitva uz neni mozna....

0 0
možnosti

14. 10. 2015 8:34

Odkud jsi zkopíroval tenhle "názor"?

0 0
možnosti

M. Komárek

14. 10. 2015 8:20

A není to maketa vyrobená na 3D tiskárně? Takový scénář se tu od kremlobotů ještě neobjevil?

0 0
možnosti

14. 10. 2015 8:21

Ne, tuhle technologii přeskočili.

Ivani už mají 5D tiskárnu ;-)

0 0
možnosti

14. 10. 2015 8:19

Doporučuji Googlit celé odstavce textu Poděbradského...

Najdete X textů, článků, blogů, kde se kopírované texty najdou a doslova, vč. interpunkce. Skoro by si jeden mohl myslet, že 10 různých autorů vycházelo z jednoho "oficiálního" textu :D

No, obrázek si udělá každý sám :)

0 0
možnosti

M. Komárek

14. 10. 2015 8:22

Poděbradský (v reálu se samozřejmě jmenuje jinak) v tomto není sám. Pohybují se tu desítky entit, které by bez Google a Wiki vůbec nedaly dohromady příspěvek.

0 0
možnosti

14. 10. 2015 8:01

Poděbradský je příklad trolla, který už je tak z té ruské propagandy zblblý že už neví čí je. :)  Už vyvrací i to co je nezpochybnitelné a trvá na tom co už ruská propaganda pod tíhou důkazů opustila.  Rodina Poděbradského by měla žalovat Protiproud a jiné proruské  plátky  a Rusko které je finacuje za to je mu dokonale vymyli mozek až mu ho nenávratně poškodili a je pro normální život nepoužitelný.

0 0
možnosti

14. 10. 2015 8:06

Podebradsky nema rodinu.

Kdyby mel rodinu netravi svuj cas trollenim.

Mejte s nim slitovani.

0 0
možnosti

J. Poděbradský

14. 10. 2015 7:49

Dostáváme se do finále, protože na dotyčné trosce je mnohem více podivností. Je tam kromě těch kulatých děr mnoho nekulatých děr. Některé jsou čistě proseknuté, některé jsou větší a nad otvory je potrhaný vnější tenký kov potahu. A je hodně vyhnutý směrem ven, od trupu. To sice může vznikat i normálním rázem při průstřelu vrstveného materiálu – některé jsou skutečně od průstřelů, jak se uvidí dále, ale: Když se podíváme pořádně, uvidíme, že pod ven ohnutým potahem je kráter, v jehož centru je díra skrz. A kráter má hrubý, zrnitý povrch. Co to je ?

0 0
možnosti

J. Poděbradský

14. 10. 2015 7:49

Zásah z leteckého kanónu

To je opět typický obrázek, jak z učebnice terminální balistiky. Jedná se o průstřel střepinou z opačné strany trosky – tedy z kabiny. Je jich tam více, jak se každý může podívat. Relativně rychlá střepina, třeba z granátu, prorazí materiál, ovšem není dost rychlá, tudíž materiál „neteče“ a rychlejší než postupující tlakový/tepelný gradient je nárázová vlna. A ta nárázová vlna vyrazí kus materiálu ven, pěkně kráterovitě – lomy přes mez tažnosti materiálu se poznají podle hrubých krystalických zrn kovu, lidsky řečeno, má to hrubý povrch.

0 0
možnosti

14. 10. 2015 7:49

Jo, jo. Komise na objednávku. Je tam ředa fyzikálních nesmyslů. Ale tady v této diskusi bez objektivity a základního poznání triviálních závislostí a ještě protirusky zaměřených diskutérů je to házení perel sviním. Bohužel komise ze sebe udělala totální hlupáky. Hlavně, že Amerika bez jakýchkoli důkazů má jasno, že to byli rusové. Není Vám už toto divné? A co na to Myrka Němcová a Pavlínka Filipovská?

0 0
možnosti

14. 10. 2015 8:02

Hlavně že víme co na to Kunčický!

0 0
možnosti

J. Poděbradský

14. 10. 2015 7:31

Centrum zásahu byl levý bok pilotní kabiny

Raketa by letoun zasáhla pásem hypersonicky letících fragmentů. Zásah by nemohl být místně omezen způsobem, jakým omezen je – centrum zásahu je levý bok pilotní kabiny, ale po všech stranách od něj není žádné poškození, tedy žádné primární poškození. To je u zásahu BUK raketou vyloučeno – fragmenty jsou vystřeleny z bojové části do kruhu kolem trupu rakety naprosto stejnoměrně, pás zásahů by musel v nějakém směru pokrývat cíl od kraje ke kraji. Což jednoznačně nepokrývá. A zásahy by musely být téměř rovnoměrně rozložené, což nejsou. Mají typický radiální rozptyl jako při střelbě z hlavňové zbraně.

0 0
možnosti

14. 10. 2015 7:38

Nejspíš z brokovnice, viď experte. Asi střílel Jaceňuk z balónu.)

0 0
možnosti

VIDEO: Střílej po mně! Kameraman natočil téměř celý útok v centru Prahy

Premium Ve čtvrtek zemřelo rukou střelce Davida K. 14 obětí, 25 lidí je zraněných, z toho deset lidí těžce. Jedním z prvních na...

Máma ji dala do pasťáku, je na pervitinu a šlape. Elišku čekají Vánoce na ulici

Premium Noční Smíchov. Na zádech růžový batoh, v ruce svítící balónek, vánoční LED svíčky na baterky kolem krku. Vypadá na...

Test světlých lahvových ležáků: I dobré pivo zestárne v obchodě mnohem rychleji

Premium Ležáky z hypermarketů zklamaly. Jestli si chcete pochutnat, běžte do hospody. Sudová piva totiž dopadla před časem...