Diskuze
Roky je ničil hluk z obchvatu. V Česku zastání nenašli, pomohla jim až Evropská unie
Děkujeme za pochopení.
A. Skribuckij
Je zajímavé, že se tu mnozí ohánějí pravičáky, jiní zas nadávaj na levičáky, ale zjistili jste si vážení, kdo je ta soudružka, co si plácá játra v článku? Ano, je to zástupkyně levicové, skoro až ekofašistické strany Zelených. A pokud vím, tak v posledních 20-ti letech se radikálně rozšířila výstavba v těchto dotčených obcích. Pak tedy obyvatelé zde bydlící musí být asi nesvéprávní, protože jak si jinak vysvětlit, že si koupím - postavím dům/byt v blízkosti budovaného okruhu a pak mi vadí jezdící auta po tomto. To je ten samý případ, kdybych si třeba postavil dům u letiště a pak mi vadilo, že tam lítají letadla. Když se jim to nelíbí, tak ať se odstěhují někam jinam.
Neschopnost, neodpovědnost, lenost a hloupost. Hlavně nám ale koukejte navalit prachy. Klasika. Doporučuji zařadit státní ouředníky ke skupině Šmejdi.
A řešení? Jedině radikální reforma státní správy.
Furt ožralý po Silvestru. Co je to za větu?
"akvačkalidovka trhá texta volejedna blbá"
M. Zvoral
Evropská unie, prorakouská a proněmecká, jejicha ostatní jsou žebráci,proto se brzy unie rozpadne, a to je jenom dobře. platy za stejnou práci minimálně 1-2x větší . Jim se to žije,
P. Ritter
Ministerstvo dopravy vychází vstříc občanům, na Pražském okruhu vzniknou další protihlukové stěny.
.
.
Snad se ledy hnuly a začnou se napravovat i další chyby z minulosti. kdy se komunikace stavěly překotně a nebral se ohled na kvalitu těchto komunikací a na stížnosti lidí, žijících v okolí těchto komunikací. Ministr Ťok se mi zdá být dobrým odborníkem a snad zlepší pověst MD a ŘSD z dob jeho předchůdců.
P. Ritter
Ignorováním a porušováním předpisů EU za Nečasovy vlády přišla ČR o několik miliard korun z evropských fondů. Týkalo se to i Pražského okruhu z tohoto článku.
Sama Nečasova vláda přiznala, že ztrátu 2 miliard na výstavbu Pražského okruhu bude ĆR NAHRAZOVAT CELÝCH 30 LET!
.
.
V této souvislosti je nemožné nevzpomenout na slavnou Kalouskovu větu, že vyplácení jednorázového příspěvku 1000 Kč rodičům prvňáčků "ožebračuje nás, naše děti a děti jejich dětí". Přitom na vyplácení "pastelkovného", jak se v pravicovém Kalouskovém žargonu říkalo tomu příspěvku se jednalo o cca 80 až 100 milionů ročně, takže za ty ztracené 2 miliardy mohl stát vyplácet "pastelkovné" více než 20 let!
hlukové limity u neexistující stavby se dají odhadnout s jistou mírou nepřesnosti. Až praxe ukáže, jaký rámus nová komunikace v dané lokalitě skutečně dělá. Vůbec nemuselo jít o nějakou ignoraci...
navíc jde o poněkud schizofrenní postoj EU, která na jedné straně dává dotace jen na "nevýdělečné" projekty, na druhé straně vyžaduje výběr mýta na rychlostních komunikacích...proč tedy vůbec poskytla dotaci na ten okruh? :o)
Jděte do pekel s Evropskopu unií. Je to jako by kdysi žalovali Hitlerovi... Dzp.
P. Ritter
Zase typická nesmyslná janyškovina. Ani se už nepokouším z Janyšky vymámit vysvětlení, co tím mínil, odpovědi bych se jako obvykle nedočkal,.
Dzp.
v článku není ani slovo o tom, jaké jsou skutečně naměřené hodnoty hluku v dotčené lokalitě...
P. Ritter
Není to první článek na toto téma, obce požadovaly snížení rychlosti už v roce 2012. ale ŘSD chtělo raději stavět protihlukové zábrany v místech, kde hlučnost přesahovala hygienické normy.
.
,
Hlučnost tedy prokazatelně přesahovala hygienické, jinak by ŘSD nesouhlasilo s tím, že se má hluk snížit.
P. Ritter
Nečasova vláda našla v roce 2011 pro řešení nadměrného hluku v lokalitách s velkým provozem silniční dopravy
GENIÁLNĚ JEDNODUCHÉ A LEVNÉ ŘEŠENÍ
Místo stavění protihlukových zábran se vláda rozhodla zvýšit hranice přípustného hluku - ze 60 decibelů přes den měl limit stoupnout na 65 decibelů, v noci z 50 na 55 decibelů. To byl přímo geniální nápad a ocenil jej i hlavní hygienik ČR pan Vít. Stát a developeři měli šanci ušetřit desítky milionů za protihlukové zábrany. protože by hluk byl najednou v normě a stížnosti na hluk by byly bezpředmětné.
.
.
Nějaký zlý člověk možná podplacený z EU to však bohužel znemožnil a limit povoleného hluku se nezvýšil, Určitě to byla další "zrůdnost EU", jak píše pan Matějů.
J. Lepka
Snížili maximální rychlost. Jak překvapivé od českých úředníků! A ještě další prostor k seberealizaci dálniční policie a rychlejšímu splacení nových, utajených oktávek.