Diskuze
Balík do ruky? Spíše balík na poštu. Klienti si ale na postup stěžují jen výjimečně
Děkujeme za pochopení.
I. Cibulková
Došla jsem k závěru, že jakéholi jednání s poštou, alespoň na Praze 6, je marné. Za poslední 2 roky si nepamatuji, že by jeden balík do ruky byl doručen správně, přestože jsme doma, dokonce o tom necháváme na schránce písemnou zprávu. Balík nejspíš ani nevezou, jen lístečky. Stěžovat si na přepážce , vedoucí pošty ani balíkovému doručovateli nikam nevede, v poslední době se sice alespoň omluví, ale většinou za to může někdo jiný , nemají vliv apod...Ve frontě, když balík posílám, si obvykle vyslechnu alespoň jednu stížnost od jiného zákazníka. Realita je stále beze změny. Řešení je jediné ( a podezírám poštu, že je to i nevyslovený záměr pošty) - nedopustit, aby doručování do ruky od této firmy vůbec nastalo. Důsledně se o to snažím, a jak jsem si všimla, i většina mého okolí. Tolik má zkušenost. Samozřejmě že mohu psát výše atd., ale kdybych měla času nazbyt, nenechám si posílat balíky do ruky, rychlejším řešením je poštu vynechat. Žádná jiná doručovací služba není tak nespolehlivá .
Měl jsem podobnou zkušenost, celý den doma a ve schránce lísteček, že jsem nebyl zastižen. Na poště při vyzvednutí mi navíc řekli, že oni prý nejsou příslušné místo na stížnost. Poslal jsem stížnost emailem a světe div se, uznali chybu a další balík byl doručen ok. Od té doby jsem ovšem žádnou další zásilku přes poštu neměl, tak nevím, jestli jim to vydrželo.
Ještě poznámku: u přepážek na poštách se potkávám s docela normálními lidmi, pan Dresler, který tvrdí, že lidé na poštách jsou nepoužitelní, asi chodí někam jinam.
Na moji otázku kvůli nedoručené zásilce, na kterou jsem čekala doma, kdy jsem se výslovně ptala, proč zaměstnávají neseriozní doručovatelky, mi paní šéfka doručovatelek sdělila, že ta práce je tak špatně placená, že na ninemohou sehnat kvalitní lidi. Sdělila jsem jí, že nejen já ztrácím čas, ale také zaměstnám paní nebo dvě u přepážky a zabavím je hledáním a předáním oné nedoručené zásilky. Tyhle souvislosti asi manager ČP nevidí.
Proc si stezovat? To se prece vyresi vecer u piva a brblanim na pomery. Kdepak stiznost.
ČP se vyhýbám jak jen to jde. Těch lístečků o nezastižení adresáta, i když jsem byl doma, bylo nespočet. Ikdyž posledně už pošťák dokonce zvedl telefon, jenže se s ním nejde hned domluvit, ať dnes nejezdí a přijede zítra, tak jak to jde u komerčních přepravců. S těmi lze většinou dohodnout i 2-3h interval nebo náhradníka na převzetí.
S poštou jsem všeobecně spokojen, v poslední době mě ale naštvaly dvě věci:
- Balík do ruky není dodán do druhého dne. Přijde SMS, jste doma, ale prostě dodají až den následující - bez omluvy, bez upozorňování a samozřejmě bez kompenzace. Vždyť jde jen o slib, ne?
- Náhradní příjemce - pokud si vyloženě nepožádáte, mohou balík a peníze v ceně do 10 tisíc dodat komukoliv v okolí, aniž by jeho totožnost ověřovali. Takže až vám nedojde zásilka, nesmíte se divit.
Zajímavé, když zásilku přivezou domů tak nechtějí ověřit totožnost-když to bere manžel. Když si jdu pro zásilku na poštu, tak chtějí doklad. Ať je to předem placené nebo ne. Také mi vadí že nenahlásí hodinu kdy balík přivezou. Počítají s tím že budeme doma čekat celý den- naivkové.
Kdyby jen balíky. V neděli vhozené přání do schránky v České Lípě do dnešního dne ke mně do Liberce nedorazilo.
Asi zcela neplatí to jejich heslo "dnes podáte, zítra doručíme".
P. Fajt 643
Já si myslím, že by v článku měl být alespoň jednou zmíněný Václav Havel.
Jsem se službami pošty spokojený, ale snažím se je využívat minimálně, protože mi přijdou drahé.
Jak má něco,zde pošta,fungovat,když má takové vedení?Domnívat se,že zdražováním služeb vydělá více,to napadne jen troubu.Pak se nedivte,že jeho podřízení se chovají podobně.Chudáci úřednice na přepážkách!Dávat jim za povinnost prodávat losy,pojištění a podobně,je vrcholem tuposti vedení.Pošta má být službou státu občanům.Ne naopak.